Sista inlagget
fredag 3 april 2009 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Tillbaka till Railey sista dagarna nu.. Horde att ni hade var dar hemma, kalas!! Ses snart!!

Koh Jum blidde det!
torsdag 2 april 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Vi googlade som sagt lite och hittade nan halv ode o som hette koh jum, eller i folkmun "jum-jum" haha den blidde det och det var ett super mysigt stalle, jakligt lugnt, hyrde moppe och tog en runda da hittade nan liten by dar det fanns lite affarer, men vi hangde mest vid vara bungalows.. nu ar vi

Liten battur
söndag 29 mars 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Igar tog vi en longtail till en strand strax utanfor phi phi stranden.. suuupernice var det! det var nagra andra dar oxa, men kristallklart vatten var det!! Hittade en liten grotta som vi simma in i, ascoolt! Idag har Marcus dykt, det var kanon tydligen. Sag massa bra saker och nan fisk som dem som

Softish pa stranden..
fredag 27 mars 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Idag kom vi till phi phi.. Borjade dagen med frukost, sen fixade vi boende, gick hyffsat fort och till ett bra pris, hos "morsan" haha Sen har vi legat pa beachen hela dan (fyllt pa eksemen lite, sa gick till apoteket och fick piller och gel) Marcus snackade med en dyk-dam idag och ska nog ut pa

Battur 1 klattring, typ..
torsdag 26 mars 2009 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Nu ar vi pa railey.. akte bat ut igar.. riktigt schysst faktiskt.. Pa formiddan idag var det lite molnigt, perfekt. Da skulle vi prova pa att ta oss till en lagun och en viewpoint uppe i bergen.. var lite varre an vi trodde (svetten bokstavligen rann) skont att det var molnigt da, men varmt anda

Tjing Chang Singha
tisdag 24 mars 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej halla.. Forsta kvallen igar, blev lite shopping.. Marcus shoppade som en kvinna, jag slog till pa en handduk.. Idag har vi invigt stranden pa formiddan, sa motte vi upp Julle, sen blev det lunch, sen lite mer strand, sen kom regnet.. Da hade man ju inget annat val an att ga och dricka lite

Det närmar sig..
måndag 16 mars 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Den här dagen kan man ju faktiskt räkna bort nu :P tisdag onsdag torsdag fredag lördag ... sen är det faktiskt söndag och då sticker vi!! Fy f---n va skönt det ska bli!

Det är långt kvar..
måndag 19 januari 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tänkte inviga min lilla dagbok redan nu.. Det är för 17 gubbar dryga 2 månader kvar.. Men snart får jag iaf gå in och boka flygstol, det känns som ett steg närmre =) Tjing

Thailand

Thailand

22 mars 2009 - 6 april 2009

Ska ner och få lite sol och värme, kanske en och en annan Singha slinker ner lite då och då, vem vet!! Krabi är första anhalt, sen diverse öar där i krokarna.. Soliga hälsningar Jag

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Teresia uppdaterar sin resa