Hula hula! Ropa hej om du har vägarna förbi :) Vi ses ute i världen någonstans. Gruppkram! / Mr. Dahl
hemstad Storgatan 35, Ängelholm, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Härjedalen NV, Jämtlands län, Sverige
Sista och minsta - sammanfattning!!
måndag 26 april 2010 - Storgatan 35, Ängelholm, Skåne län, Sverige

Sammanfattning på resan är skriven, så varmt välkommen in att ta en titt på vilka platser du kan besöka och vilka personer du inte kan lita på! Ha en trevlig sommar så ses vi på nästa resa!

Sjuk i Laos
torsdag 11 februari 2010 - Vang Vieng, Laos

Hejsan! Bloggen www.tobbedahl.blogg.se uppdateras för fullt så följ mig där med text och bild hur jag har det i asien. Må väl, kram

Koh lipe
lördag 23 januari 2010 - Ko Lipe, Satun, Thailand

Soliga hälsningar från Koh lipe! Uppdatering på www.tobbedahl.blogg.se sker nästan dagligen :) så in o kika och kommentera gärna! imorgon drar vi mot Koh lanta... Kram på er alla

tobbedahl.blogg.se
söndag 10 januari 2010 - Ao Nang, Krabi, Thailand

bloggen anvands istallet pga att de ar lattare att skriva och lagga upp bilder sa besok hemskt garna www.tobbedahl.blogg.se

Insnöad på Schipol
onsdag 6 januari 2010 - Amsterdam, Noord-Holland, Nederländerna

...... url=http://www.tobbedahl.blogg.seär uppdaterad! gå in o läs och kommentera tack! kram på er

Bara timmar kvar...
tisdag 5 januari 2010 - Storgatan 35, Ängelholm, Skåne län, Sverige

Sitter jag här med min sista traditionella gröt o äggfrukost. De sista dagarna har de varit fullt arbete med allt viktigt som ska ordnas innan avresa, som lägenhet, jobb, abonnemang och en massa andra saker och nu har även resfeber komma närmre mig.... Tvättade till 02.30 inatt och nu

Happy new year!
lördag 2 januari 2010 - Storgatan 35, Ängelholm, Skåne län, Sverige

Nytt år nya utmaningar, det bär av mot sydostasien om 5 dagar. Sjukt spännande! Resrutten i de stora hela ser som följer; Anländer to Bkk 6 Januari för att sedan ta mig vidare ner mot södra Thai till Kah Nom där farmor farfar väntar i en Bungalow med en välkomstdrink :) stop två

Undersöker
lördag 25 juli 2009 - Härjedalen NV, Jämtlands län, Sverige

Gokväll alla nära o kära, nu äntligen har det börjats planera en ny resa, en efterlängtad sådann. För Alexandra vore det en dröm för henne att komma till Thailand och för mig som redan besökt landet finns där mycket mer som jag inte har hann se så därför har vi börjat kolla oss

Bilder!!
onsdag 27 maj 2009 - Storgatan 35, Ängelholm, Skåne län, Sverige

från helgens vistelse i Köpenhamn är nu upp!! Ha en fortsatt trevlig vår/sommar så hörs vi på nästa resa! / Tobbe

Energilös..
måndag 25 maj 2009 - Storgatan 35, Ängelholm, Skåne län, Sverige

i både kropp och huvud, därför väntar inget lång inlägg just nu.... Ett kortare kommer här, tur till köpenhamn och shopping på lördagen och marathon på söndag, regn och rusk under större del av loppet. kom i mål på 4 timmar blankt. Målet efter knäskadan för fem veckor sen var 4

Mexico

Farmor 60

Milano 10

Milano 10

12 november 2010 - 15 november 2010

fotbollsresa m vänner, inter-milan(milanoderby)

Asien 2010

innebandy i Tjeckien, Prag

Köpenhamn Marathon 09

Köpenhamn Marathon 09

23 maj 2009 - 24 maj 2009

Resa över sundet för att genomföra [b]Köpenhamn marathon 42 195 m[/b] med farbror och en stadig bunke med supportrar

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tobbe uppdaterar sin resa