Att alltid vara på väg är det bästa jag vet.
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
blogg
söndag 22 november 2009 - Limerick, County Limerick, Irland

Hejsan! Jag har startat en blogg som jag kommer att forsoka uppdatera sa mycket som mojligt i. Kika garna in! :-) vforvanessa.blogg.se Puss och kram Vanessa

Sista tiden
lördag 13 juni 2009 - Limerick, County Limerick, Irland

Hejsan, Pa torsdag tar jag flyget och kommer hem. landar 17.00 pa Arlanda.. kan inte riktigt fatta att det ar dags. Har inte ens borjat packa annu.. kommer va tvungen att lamna kvar saker som jag far aka och hamta upp vid ett senare tillfalle. Ikvall har jag hejda-fest, ganska stressigt idag med

helgen
söndag 24 maj 2009 - Dublin, County Dublin, Irland

Hejsan svejsan, Hoppas allt ar bra hemma. Har nagra minuter kvar innan jag maste rusa sa tankte tangenta nagra ord. Helgen har varit ganska trevlig. I fredags akte jag hem till min jobbarkompis Fiona, glodde pa film.. var dar kvallen innan med och kom inte hem forran sent och sen jobba. Somnade i

scotland 15-18 may
fredag 15 maj 2009 - Pitlochry, Skottland, Storbritannien

Hej och ha, Lite seg med att skriva men tankte att jag skulle uppdatera efter min aventyrliga helg. Fredag efter jobbet for jag direkt till Shannon airport, motte upp min danska van Pania. Aven fast vi hade checkat in online sa fick vi spriiiinga till gaten och flyget. Destination Glasgow. Val

we are the champions
lördag 21 mars 2009 - Dublin, County Dublin, Irland

Det finns inte något bättre än att vara i en irländsk pub och se irland vinna en rugby match. Det är något utöver det vanliga folk är på toppen av lycka. Wiiiiih!!! Det är som att man önskar att man var född irländare. Annars är det bra, veckan hemma var underbar. Jag kan inte

we are the champions
lördag 21 mars 2009 - Dublin, County Dublin, Irland

"jag maste verkligen prata med honom NU"
fredag 13 februari 2009 - Limerick, County Limerick, Irland

Hej och ha. Forlat for att jag rakar vara samst pa att hora av mig. Inte bra. Jag har det bra, langtar mycket tills jag aker hem. Officiellt 6-15 mars. Det ar obeskrivligt hur saknaden ar stor for familj och vanner. Glad ar jag enda att min fina van JOSSAN kommer! Forst var det bara tankt som

livet nu.
lördag 6 december 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

hejsan, Det var ett tag sen jag skrev. tankte att jag skulle uppdatera lite hur det gar for mig. Nar jag kom tillbaka till irland ifran egypten visste jag inte hur jag skulle gora men flyttade in hos Damien i nagra dagar for att reda ut saker och ting och borjade soka jobb. Eftersom irland ar

Men du forstar val an nr.2
torsdag 2 oktober 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Hej igen rakt pa sak. som sagt dagen borjade med att vi tog oss till Egyptiska museet, fullsmockat med turistbussar men vi klamde oss in i en grupp och kom in tillslut. Biljett in kostar 50 pund och det ar det val vart. Vad som kan vara bra ar att man laser pa lite innan om vad det finns for

Men du forstar val an
tisdag 30 september 2008 - Limerick, County Limerick, Irland

Hej och ha! Japp, da var man tillbaka i ett regnigt Irland igen da.. Det kanns lite tungt med vadret men enda fantastiskt roligt att traffa alla vannerna har igen. Jossan har nu akt hem och det kanns trakigt, vi kom faktiskt valdigt bra overens och hade dunderkul ihop. Hon ar en tjejen med koll

England, Irland,, och sen?

England, Irland,, och sen?

24 augusti 2008 - 1 juni 2010

Än en gång flyr jag Sveriges höst och vinter.. först bär det av på blixtvisit till Liverpool med syster Julia.. sen tar jag min nya kompanjon Jossan till Dublins nattliv när vi sedan far iväg på obestämd plats på obestämd tid.. :)

Irland

Irland

17 september 2007 - 11 juli 2008

Jag och Helena hackar pa Irland och jobbar pa kodak..

Australien OCH THAILAND!

Australien OCH THAILAND!

10 oktober 2006 - 9 juni 2007

Mitt australien

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Vanessa uppdaterar sin resa