Att alltid vara på väg är det bästa jag vet.
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
lurade
onsdag 24 september 2008 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej och ha! Nar man hamnar i lander dar man ar lite malplacerad sa galler det att ha huvudet pa skaft. Exempel nummer 1: Jag, jossan och en van gar pa gatan och nagon forsoker salja ciggaretter till oss. Eftersom ciggaretter ar en billig vara har sa ar det klart man ar pa och Jossan diskuterar

Full fart varje dag!
tisdag 23 september 2008 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hejsan hoppsan, Nu borjar tiden ticka ivag har i Egypten snart sitter jag pa planet tillbaka till regnet i Irland, pa lordag rattare sagt. Tiden har har varit minst sagt rolig. Vi har fatt manga intryck och sett en hel del aven om det bara ar en brakdel av allt jag velat gjort men sa far det bli

Dykning och sant
lördag 20 september 2008 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej och ha! Nu ar jag har igen. Idag har vi spenderat annu en dag pa standen, det ar sjukt skont att ligga bara nagon meter fran det vackra roda havet.. men vi ar dar vareviga dag sa vi ar lite som inventarier. Langtrakigt ibland men vi har forsett oss med pingisracket och boll sa vi lattjar i

pa varan gata i stan
tisdag 16 september 2008 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej igen, Livet ar som vanligt glatt.. aven om det ar lite segt idag, lite dalig och lite trott efter gardagens partaj. Livet ar valigt enkelt har.. vi ater ute varje dag. Priser for en maltid varijerar men vi haller budgeten pa ca 10-25 pund per ratt. En ol kostar 6-7 pund och sadar. 1 pund ar

soool
måndag 15 september 2008 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hejsvej! Nu kommer en ny halsning till er darhemma. Jag och Jossan har det finfint vi solar och badar och hanger med vara vanner. Vi har kommit fram till att vi bara har egyptiska vanner har men det ar kul :-D Lagenheten som vi bor i... ja vi har val vant oss kan man val saga. Den ar som sagt

Egypt 2008 yes studs
tisdag 9 september 2008 - Kairo, Egypten

Hej och ha.. forst vill jag verkligen be om ursakt sarskilt till Cajsa, det var inte sa farligt som det lat. eller jo... dag 2 i Dublin bokade vi biljett, vi sprang runt till flera resbyraer och fragade oss for, priserna skiftade sjukt mycket. Det vi hade i tanken var indien, egypten eller

Starten
torsdag 4 september 2008 - Dublin, County Dublin, Irland

Hejsanhoppsan! hoppas allt ar bra darhemma! Jag och Jossan ar i Dublin nu och har med nod och nappe overlevt detta. Jag tanker inte saga sa mycket mera an sa. Stackars medmanniskor har fatt se oss dra igang. Igar drack vi koskenkorva med en amerikan fran Santa cruz.. that was like totally

the countdown
tisdag 8 juli 2008 - Limerick, County Limerick, Irland

hej och ha. 11 manader. tiden har gatt sa fort. Ack sa roligt jag har haft det, mest av tiden. Dublin med Helena, tjingtjong besparingarna sa adjo och guinnessen tog mitt hjarta med storm. En hejdundrades forsta tva veckor och sedan av till Shannon for att bo med fransman och portugis. Sedan

En handelserik helg
söndag 22 juni 2008 - Limerick, County Limerick, Irland

Hejsan hoppsan! Har lanat flatmatens uppkoppling sa jag tankte skriva nagra rader om min handelserika helg. Eftersom min bundsforvant och kompanjon ar pa vag hem till svea rike med sin irlandske prins sa har jag lov att hanga med de andra aterstaende dararna i detta land. I Fredags sa var det

Ensamt.
torsdag 19 juni 2008 - Limerick, County Limerick, Irland

Hejsan svejsan! Har ar det sisadar.. kanns lite trakigt eftersom Helena akte hem igar med Colm. Jag och Helena har hangt ihop i over ett ar sa det ar lite markligt att vanja sig vid att hon inte ar omkring.. :-( Men jag klarar mig sjalv, det gor jag alltid aven om det kanns ganska tufft for

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Vanessa uppdaterar sin resa