Med passion för resor och längtan efter total frihet och nya äventyr. I vår pluggar jag i Indien. Läs mer om mig på www.wildanilsson.se Vill du göra mer än att resa i Asien? Engagera dig i den ideella organisationen Fokus Asien. Mer info finns på www.fokusasien.com Fråga gärna om ni vill veta något om Indien, Nepal, Thailand, Laos...och så vidare!
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Dharmsala, Himachal Pradesh, Indien
Bangkok vardag!
fredag 9 oktober 2009 - Bangkok, Thailand

Sitter på Coffee Alley cafeet nära Asoke. Har pluggat klart och druckit iskaffe. Is nice! Kom en rejäl regnskur nyss! Förresten såg jag ett monster igår i Lumpini Park! Kolla min hemsida: www.thisiswilda.com Där skriver jag oftare och lägger upp bilder =) Kommentera gärna o skriv om

Letar lägenhet
söndag 20 september 2009 - Bangkok, Thailand

Äntligen är jag i Bangkok! Ägnar mig åt att leta lägenhet, har gått sådär idag... läs mer o se bilder på www.thisiswilda.com :D

Nu är biljetten köpt- BKK 18 sept.
tisdag 14 juli 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu har vi köpt våra biljetter! Utresa den 18 september från Arlanda med Thai airways. Det blir första gången vi flyger direkt, annars brukar det bli Qatar Airways med mellanlandning i Doha i ett antal timmar... Jag har en hemresa den 29 april men just nu känns det inte som om jag kommer resa

Plagsamma resor.
lördag 24 januari 2009 - Jaipur, Rajasthan, Indien

Resan fran Hampi (17 jan) som tycktes sa valplanerad gick kappratt at pipsvangen. Bussen fran Hospet dok inte upp. Forst efter tva timmars vantan skrammlade den in. Jag fick kasta/ armbaga mig pa medans den backade in for att ta platser at oss. Christopher slangde in packningarna och sig sjalv

Hampi
måndag 12 januari 2009 - Nimbapura, Karnataka, Indien

Vi ar ar Hampi. Missa inte o lasa min blogg: http://thebackpacker.blogg.se Det gar att klicka pa en ikon i hornet och prenumerera pa inlagg! Namaste!

Indien
torsdag 8 januari 2009 - Bangalore, Karnataka, Indien

Ett galet tutande fyller oronen konstant. Men det kanns bra att vara tillbaka i Indien. Magen mar utmarkt dessutom. Det ar tyvarr valdigt fyrt att bo i B-lore. Fast annars ratt okej. Inte mycket att gora har dock. Bokade tagbiljetter idag iallafall. Drar till Hospet ikvall och sen till Hampi. Is

Vi lever och frodas
lördag 20 december 2008 - Bangkok, Thailand

Ar tillbaka i Bangkok igen efter ett aventyr i Laos. Snart bar det av ner till oarna for jul o fodelsedag o nyarsfirande!! GodJul till alla om jag missar o saga det sen!

Utflykter
måndag 27 oktober 2008 - Marseille, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Dagen har agnats at utflykter! V har lanat Maries bil och akt upp pa ett utsiktisberg, picknickat och kollat in supermysiga staden Cassis. Och atit glass med svart vinbarssmak saklart! Imorn ska vi till Aix och Marseille. Pa onsdag drar vi upp till Paris! Au Revoir! Kolla in min blogg pa

The backpacking Way of Life
lördag 18 oktober 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Kolla här för allt om resan! http://thebackpacker.blogg.se/

Nara mallinjen.
söndag 18 maj 2008 - Bangkok, Thailand

Som ni sakert markt har vi lamnat Filippinerna tidigare an beraknat. Anledningen var: Helt kasst vader o reng varje dag! Hehe. Plus lite annat trassel... Tillbringade sista dagarna pa en liten o typ 1.5 h fran Coron. Det var nice men lite val dyrt tyvarr...o sa bristen pa solsken! "Jag hatar

Plugga i Indien

Plugga i Indien

20 februari 2011 - 1 juli 2011

Jag ska plugga hindi i Varanasi och göra fältstudier i norra Indien innan jag åker till Bangladesh på frilansuppdrag. Läs mer på www.wildanilsson.se

Armenien

Armenien

27 september 2010 - 6 oktober 2010

Let's go explore!

Let's go explore!

18 september 2009 - 29 april 2010

Planen är att börja med att studera på distans sedan får vi se vad som händer. Jag kommer även skriva researtiklar för diverse hemsidor och magasin. Hemresa finns 29/4-10 men om jag kommer med planet vettefan... Häng med på: [link url=http://thisiswilda.com]www.thisiswilda.com[/link] [b]Let's go explor![/b]

Paris/ La Ciota

Paris/ La Ciota

25 oktober 2008 - 31 oktober 2008

Mini-Semester =)

Reality Escape

Reality Escape

10 november 2008 - 22 februari 2009

Here we go again! Let's go explore!

Jenny and Christopher- Classpackers v.s Trashpackers!

Jenny and Christopher- Classpackers v.s Trashpackers!

28 januari 2008 - 23 maj 2008

Den största, mest äventyrliga och framför allt mest efterlängtade resan! Hippopotamus is coming along aswell!

Dykning på västkusten

Dykning på västkusten

6 augusti 2007 - 11 augusti 2007

DYKresa med familjen till västkusten.

Samos, Grekland

Samos, Grekland

28 juli 2007 - 4 augusti 2007

Hederlig charter med familjen!

Trinidad/ Tobago

Trinidad/ Tobago

12 december 2007 - 27 december 2007

50 års firande av mor å far! Plus en massa dykning och djungeltrekking!

Kreta

Kreta

1 juli 2004 - 7 juli 2004

Sol och bad!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Wilda uppdaterar sin resa