Nordamerika

2 351 929 Bilder & 383 444 Dagböcker

Pyramider och lianer
måndag 22 juli 2019 - Chichén Itzá, Yucatán, Mexiko

Hemma igen för att sova fjärde o sista natten på vårt mysiga hotell som ligger mitt i smeten av Playa del Carmen. Hotellet har varit en perfekt liten oas för oss i det totala kommersiella myller som omger det. Tror inte att jag kan komma på något ställe jag besökt som varit på denna

Most powerful lottery spells caster +27731356845 in Australia,Canada,USA,UK,Spain,Singapore
onsdag 14 augusti 2019 - Kanada

Increase your luck & money winnings using gambling spells when playing the lottery, at the casino, sports betting, horse betting, bingo, slots, casino table games & any other game of chance. Good luck gamblers, player for gambling luck, spells to win at slot machines & good luck

Powerful Voodoo Black Magic Witch Doctor in New York /USA,AUSTRALIA,NORWAY,CANADA,UTAH +27731356845
fredag 23 augusti 2019 - New York, USA

PROF MAMA JAFALI IS A POWERFUL  SPELL CASTER /TRADITIONAL HEALER and clairvoyant using native divine spiritual healing Analyze uses ability to tune into most relationship problems and focuses on the emotions related in all aspects of the reading. THE LOVE SPELL, is a mixture of the strongest

Lost love spell caster in Alaska Arizona Arkansas California Colorado Connecticut Delaware Florida +27731356845 Mama Jafali
måndag 22 juli 2019 - Kalifornien, USA

PROF MAMA JAFALI +27731356845, http://www.mamajafali.com. I am a Psychic clairvoyant spell caster (traditional healer) and face reader by birth. I get indications in mind and senses about things and people. I am perfect in clairvoyant, psychic, divination readings basically based on African native

Lost love spell caster in California Colorado Connecticut Delaware Florida Georgia Hawaii Idaho +27731356845 Mama Jafali
måndag 22 juli 2019 - Connecticut, USA

Hello every one out there, am here to share the unexpected miracle that happened to me three days ago, I came across a post online talking about how she got her ex back to her with the help of the great spell caster who happens to be Mama Jafali, that she helped her. I never believed this because i

Bad med besvikelse
lördag 20 juli 2019 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Detta var en dag som inte finns så mycket att berätta om. Och så måste ju också semestern vara ibland!Eftersom vi har ett fint kök till vår bungalow började Henrik o jag dagen med en promenad till en stor supermarket där vi handlade in lite frukost. Efter frukost tillbringade vi en stund

Kontraster
fredag 19 juli 2019 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

19 juliTill att börja med några ord om gårdagens show, Buena vista social club. Det var mycket riktigt en massa glad, lokal musik, delvis framförd av ganska "vuxna" artister, troligen 80+. Vi förstod att flera varit med i den dokumentär som för ca 20 år sen vann en massa priser. Tog en

Sista dagen i Havanna
torsdag 18 juli 2019 - Havanna, Havanna, Kuba

18 juliI går avslutade vi dagen på ännu en italiensk restaurang, som var fantastisk. Kuba har varit underbart på de flesta sätt, men deras lokala mat är sannerligen ingen höjdare då kryddor saknas för det mesta.Idag ska vi ta oss över till andra sidan den vik som går in i Havanna och

Till Havanna igen
onsdag 17 juli 2019 - Havanna, Havanna, Kuba

Även om denna dagen inte riktigt är över än, kommer några rader, eftersom jag verkar ha flyt med Internet just nu...17 juliEn modern Hyundai hämtade oss vid 8.30 o körde oss till Havanna. Hade denna gång sällskap av en sydkorean.Vår chaufför talade excellent engelska. Vi pratade massor

Snorkling
tisdag 16 juli 2019 - Trinidad, Sancti Spíritus, Kuba

I morse kom en Ford från 1929 och hämtade oss för att köra oss till stranden. Hade vi vetat innan hur många gånger gamla fina bilar skulle utgöra taxi under denna semestern, kunde vi nästan hoppat över rundturen med en amerikanare som vi köpte extra i Havanna.Idag åkte vi ut med en

구로오피 ◐UUop3"com◑ 잘빼주는 「유유닷컴」 구로풀싸롱 구로룸싸롱 구로유흥 구로안마 구로건마

구로오피 ◐UUop3"com◑ 잘빼주는 「유유닷컴」 구로풀싸롱 구로룸싸롱 구로유흥 구로안마 구로건마

14 juni 2019 - 14 juni 2019

구로오피 ◐UUop3"com◑ 잘빼주는 「유유닷컴」 구로풀싸롱 구로룸싸롱 구로유흥 구로안마 구로건마 구로오피 ◐UUop3"com◑ 잘빼주는 「유유닷컴」 구로풀싸롱 구로룸싸롱 구로유흥 구로안마 구로건마 구로오피 ◐UUop3"com◑ 잘빼주는 「유유닷컴」 구로풀싸롱 구로룸싸롱 구로유흥 구로안마 구로건마

Kanada 2019

Kanada 2019

13 juni 2019 - 25 juni 2019

Vi har blivit inbjudna till ett bröllop i Kanada. Passar på att utforska sydvästra delen av landet samtidigt. Vi flyger till Vancouver och hyr en bil. Stannar några dagar i Vancouver innan vi åker vidare. Bröllopet är på midsommardagen och vi åker därefter till Calgary för att flyga hem.

Kuba & Mexiko

Kuba & Mexiko

9 juli 2019 - 2 augusti 2019

Fam Jakobsson-Hansson gör en kombo-resa bestående av 10 dgr på Kuba, följt av 14 dgr i Mexiko. Häng med oss!

35 års present

35 års present