Nya Zeeland

Magic spell,white magic,lost love spell in New Zealand Auckland Malta Victoria Rabat Zebbug
fredag 17 maj 2019 - Nya Zeeland

Prof Mama Jafali a professional Spiritual Healer, specializing in the fields of Love, Money, Power, Success, Luck and Witch Craft. I can help you with any problem or wish that you might have.I have more than 25 years experience in the field of Spell Casting / Spiritual Healing. Over the years I

International Lost Love Spell Caster in New Zealand, Auckland, Malta, Sliema Lija +27731356845
fredag 17 maj 2019 - Nya Zeeland

Many people still question whether love spells work or not, permanent or effective? This can be based from past experiences where they tried some spell casters but not fully satisfied with their results or the love spells worked for just a short period and sometimes even never saw any results. To

Sightseeing i Auckland
måndag 8 april 2019 - Auckland, Nya Zeeland

Efter att ha varit helt slut efter en väldigt lång flygresa där jag inte orkade göra mycket mer än att stanna på vandrarhemmet igår, så har jag idag varit och utforskat lite i Auckland tillsammans med en tjej som jag träffade igår och även delar rum med. Vi var ute o gick praktiskt taget

Solnedgång
fredag 1 mars 2019 - Auckland, Nya Zeeland

Först en sak som vi glömde igår. Vid frukosten fick Annelie en magisk kaffekopp, lite synd bara att dess enda kraft var att flytta kaffe från insidan av koppen till det omgivande fatet.Efter dagens frukost (utan magiska koppar) begav vi oss mot museet för att kika på Maorihistoria. På vägen

Trähus i uppbyggnades Christchurch
fredag 1 mars 2019 - Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland

Det finns en del saker som svenskar inte är bra på, men att bygga hus kan vi. Vi vet hur man isolerar, bygger solida hus som klarar kyla, blåst och värme innehållandes isolering och dubbelfönster. Tyvärr kan jag inte säga detsamma om Nya Zeeländska hus. Eftersom det lider mot höst här i

Vinprovning
torsdag 28 februari 2019 - Auckland, Nya Zeeland

Vi startade dagen med en full frukostbuffé på hotellet. Äntligen fanns det riktiga pålägg till frukostmackorna. Vi blev upphämtade från hotellet av dagens guide för en tur först mot västsidan, sedan till vingårdarna i nordväst. Första stoppet var dock en utsiktsplats vid Arataki

Hobbiton
onsdag 27 februari 2019 - Auckland, Nya Zeeland

Vi gick upp i ottan, eller ja, Annelie somnade aldrig ens. Det kan ha varit så att hon var lite uppspelt inför besöket i The Shire (Hobbiton). Vi möttes av nattportieren, hen var inte så pratglad utan gick mest runt och strök sig mot saker och försökte smita in i vårt rum. Hen hade dock

Chokladpudding och gitarr
onsdag 27 februari 2019 - Nelson, Nya Zeeland

Som svensk är en ju van att naturen är lättillgänglig för en hela tiden och överallt. Allemansrätten är något helt fantastiskt och bara det borde få vem som helst att vilja flytta till Sverige. Så tillbaka till Nelson, vi kunde alltså inte göra någon vandring i berg överhuvudtaget.

Besvikelse i Nelson
tisdag 26 februari 2019 - Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland

Så var vi framme vid sista destinationen på Nya Zeeland. I detta nu sitter Kristina på planet mot Sydney igen och jag sitter i fönstret i min väns Nadias coola hus med utsikt över havet här i Christchurch. De senaste dagarna har varit intensiva. Vi kom ju fram till Wellington efter en lång

Waitomo glow worm caves
tisdag 26 februari 2019 - Matamata, Waikato, Nya Zeeland

Vi startade dagen med en positiv känsla tack vare den extremt trevliga damen i receptionen. Sedan rullade det bara på... En smidig biltur genom inspirerande landskap. Waitomo glow worm caves - en häftig grottvandring och efterföljande båttur i beckmörker där taket var täckt av lysmaskar,

5 april 2019 - 11 juli 2019

Jobba på ranch o resa i Nya Zeeland.

Sydney och Nya Zeeland

Sydney och Nya Zeeland

12 februari 2019 - 2 mars 2019

Jag och Kristina, lillasyster åker runt på Nya Zeeland, men börjar med 5 dagar i Sydney!

11 februari 2019 - 3 mars 2019

Tomas och jag reser till Nya Zeeland! En drömresa går i uppfyllelse.

A trip with David, Jacob and James Charles

A trip with David, Jacob and James Charles

13 januari 2019 - 20 januari 2019

three friends on a trip to New Zeeland to watch some good ole rugby.

New Zeland, Australien

Oceanien

Oceanien

18 november 2018 - 12 januari 2019

Via Hong Kong till Australiens östra kust och därefter Nya Zeeland

Down Under - Resan som äntligen blev av!

Down Under - Resan som äntligen blev av!

15 oktober 2018 - 13 januari 2019

För 10 år sedan var vi i USA och firade min 40 års dag och då sa jag att när jag fyller 50 år, så vill jag att vi firar den i Australien. Nu närmar sig dagen D då vi börjar vår resa föra att fira min 50 årsdag. Vi kommer att besöka Hong Kong, Australien, Nya Zeeland och Thailand under vår tre månader långa resa. Välkommen att följa med oss på vår livs resa Down Under.

Nya Zeeland 2018

Nya Zeeland 2018

27 oktober 2018 - 2 mars 2019

5 månader genom Nya Zeeland, mestadels till fots med endast ryggsäckar och ett minimum av packning. Skräckblandad förtjusning, men en resa som vi planerat för under lång tid.

ViggeOnTour2018

ViggeOnTour2018

30 september 2018 - 30 november 2018

Vi kommer att upptäcka Nya Zeeland och på Hawaii på vår resa. Just nu så skriver vi ut alla nödvändiga dokument som behövs. Alla vaccinationer är gjorda. Vi inväntar de Internationella körkorten. Idag har vi bokat boende i Auckland och håller på att göra upp en resplan. Det börjar bli verklighet - det börjar närma sig - Det Stora Äventyret. :-D

Kristian, Julia Andersson, Alderin
KristianUppeJulia