Leaving dump no. 2

lördag 28 april 2007 Townsville, Queensland, Australien

Hej igen

Imorn kanske jag aker fran Ayr. Hoppas det iaf.
Jag plockar korsbarstomater och far ihop ca. 9 dollar i timmen.. man far betalt pa hur mkt man plockar och snittar ungafar den summan. Piss. Det ar cirkus 45 kr i timmen for slavgora. Helena har inget stjarnjobb heller.. hon kralar pa marken och plockar ogras medan en minihitler star och skriker 'fortare'.. haha. Nej det ar inte roligt alls.

Det har varit roligt iaf att traffa griffithganget har. Men sorgligt nu nar alla bar av igen. Rasmus lamnade oss for sverige.. men jag aker latt till tierp i sommar och leker med honom.
Idag akte Robert till Tully me. Det var sorligt. Diggar bada gubbarna som attans.
Imorn aker kanadensarna och om vi har jobb aker vi nog me Brian upp till Tully me. Och James traffar vi ju i thailand.
Nog om det.
Jag har insett att jag jobbat typ konstant de tre senaste manaderna. ehrm. Jag tanker inte uttrycka min frustration over det.
Pa ett satt kanns det som att jag borjar bli fardig har i Australien. Jag har inte sett allt det jag onskat att se men jag kommer aka tillbaka det vet jag.. nar vet jag bara inte.
Tiden har gatt sa fort att det ar galet, men samtidigt som nar jag tanker pa nar jag forst kom till Sydney sa kanns det sa avlagset. Mycket, mycket har hant.
Sa mycket underbara manniskor.

Det kommer vara tungt att saga hejda till Brian. Typiskt att man ska bli sahar med nagon som bor pa en atlants avstand.
Men livet ska val svida lite ibland. Inte sa mycket att gora at saken. Men trakigt ar det.

oj vilket dystert inlagg detta blev. Men idag ar jag nog sa..

Ha det fint. Puss och kram!

Vanessa Sarén
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige