bangkok!

torsdag 10 maj 2007 Bangkok, Thailand

Hej hopp.. efter stort moda ar vi antligen har. Oj, vad krangel vi haft pa vagen.. ni far garna ta en titt pa helena84 s dagbok sa kan ni lasa mera.

Bangkok ar helt galet,,,helt galet men roligt. Det ar sa annorlunda som det kan bli. valdigt smutsigt, och man andas avgaser.. men sjuuukt billigt. Bor for 35 kr natten och ater sa goood mat for typ 10 -15 kr.
Det ar riktigt hektiskt har sa vi far ivag imorn.. aker till koh tao pa ostsidan och dega pa stranden. ska bli saaaa skont.
Billigt att resa oxa.. buss och bat gar pa mindre an 200 riksdaler.
Jag alskar thailand redan och da har jag bara sett det "samsta" enligt andra.

Annars ar det bra.. hittat pa james har sa nu ar vi en riktig liga jag helena och jamesan.

Var sjukt jobbigt att lamna australien.. dels for jag varit dar sa lange nu men mest att aka ifran brian.. grat floder.
Men jag traffar nog honom igen.. maste gora det jag ar verkligen sa himla kar.

Aja, nu ska jag och ga och ta en liten powernap i bredvid helena i var dubbelsang! sen blir det nog en dusch till.. svettas som en dare har!

Ha det bast! Puss och kram!