Dax att ta farval

torsdag 14 januari 2010 Bangkok, Thailand

Tabk va fort det gatt, men oj vad mycket vi har upplevt. De sista dagarna har vi gjort det mesta av Bangkok. Tisdagkvall var riktigt cool, vi hittade en bluesklubb som var outstanding, liten och rorig med super bra musik, klubbensagare spelade i bandet, sen kom ett helt gang med afrikaner fran Nirobi som var pa turne i Thailand och da blev det riktigt fart, ja vilket halligang.

I gar hann vi med tur pa floden, Grand Palace, flera tempel ....osv Pa kvallen besokte vi Siomroad som ligger har bakom och Patongmarknad och i den ingick gladjekvarteren. Ja va ska man saga, jag fick blunda storre delen av tiden, jag blev jatteblyg:o)

Idag har vi shoppat, men oj va trottsamt att hela tiden var pa sin vakt och pruta och pruta och anda kanna sig lurad for man tror hela tiden att det hade nog kunnat bli billigare. Alla tuk-tuk som ska aka via juvelerare och skraddare ar ocksa ganska trottsamt efter ett tag.

Far se om det gar att fa in nagra bilder annars fyllr jag pa med dom hemma i morron i lugn och ro.

Vi e toppen nojda med var resa, kanske blir det en gang till, men jag ska kanske.... Nu vantar sno och vinter i Enskede, bye bye Thailand, ka pun kaa!

Els-Maj Enqvist