ensamhet och skojj

torsdag 29 juli 2010 Milwaukee, Wisconsin, USA

ar tillbaka från campet som jag kanske skrev? campet sög som sagt och jag är glad jag är tillbaka. Vi åkte och tittade på fyverkerier och jag vann en liter vodka. najs.
dagen efter. Måndagen. så hände inte särskilt mycket egentligen. Jag var trött som fan. Tror nÅgot hände men jag har lite hjärnslÄpp just nu.
Syrener hör man konstant här. alltid. Jag saknar svensk mat. som fan. Svenskt godis. De har inte najs godis här!
I tisdags hade jag hur roligt som helst. Vi, Jag Spela, Kelley, Becky och hennes pojkvän drog till six flags. Hur kul som helst. ett jättestort nöjesfält. Googla det så du fär se deras attraktioner. Jag åkte bland annat Superman, raging bull, american eagle, batman... mm. dock var det MYCKET folk. För mycket! Men helt oekj endå! kul hade jag ju när jag åkte!

I onsdags så fyllde summer år. Hela två år. hon är så fruktansvärt söt och jag har massa videoklipp. Hon fick MASSA presenter och allt var tinkerbell ungefär! Kul! sen drog vi på någon amerikans "fest" ocksa kul. Att träffa folk i MIN ålder är sjukt trevligt. alltid! men men. idag ska jag förbi shoppingcentrat lite och sen dra till min finska vän för några dagar! hejdå

martinaanderssons
Senast aktiv - från Kannan Devan Hills, Kerala, Indien