sitter har igen

söndag 1 augusti 2010 Milwaukee, Wisconsin, USA

nu sitter jag har igen vid datorn. hehu. ar ganska trott och klockan ar snart tio har pa kvallen. Har hant en del dessa dagar. Yeppyepp. Men det viktigaste och storsta var nog att jag forst drog ivag och sov över hos min finska vän i hennes hostfamily. Jävlar viket amerikanskt hus. I källaren där vi bodde var väggar och tak täckta av ALL sorts skit du kan tänka dig. tshirts, souvernier, skor, hattar, blad, godispasar. ALLT. så jävla fult. haha. men så är det väl? sov där för att jag skulle till en Rodeo fredagen. Trodde det skulle vara sjukt jäkla tråkigt och att jag bara skulle lida hela dagen. För alla amerikaner jag fräffade sa det var skittråkigt. men dagen var faktiskt kul! Jag gjorde massa roligt.Vi åkte med de SJUKT osäkra attraktionerna, Jag gick på vattnet i en såndära upplåsbar boll. Jag såg mängder av cowboys. haha det var bättre än väntat!
sen åkte vi hem till den galna källaren och sov...

Jag och Denise var ensamma idag så vi kikade på film. Vi hade det riktigt trevligt och filmen var bra! Den kan ha hetat Drop Dead d.. någonting. Det var kul!

imorgon gör jag nog inget, hoppas pä fint väder!

På måndag hoppas jag på att kunna dra till noaks ark vilket är amerikas stöRsta vattenpark. Men vet inte om jag kan för jag vet inte om jag kan få skjuts dit för alla jobbar... men kanske! vore kul! men men

vi hörs!

Martina Andersson