New York - Chicago 1-1 ??

fredag 10 september 2010 Chicago, Illinois, USA

Lite sovmorgon sen beställde vi fram vår Valet parkerade bil för en färd till Chicago Zoo, där såg vi massor av djur, isbjörnar, giraffer, noshörningar, sälar, lejon, tigrar mm mm, efter ett par timmar var jag nöjd och vi åkte tillbaka till hotellet och parkerade bilen igen, eller rättare sagt det var en gubbe som parkerade bilen åt oss - coolt. Sen gick vi på stan hamnade på Cheesecakefactory, åt corn dogs och mamma och pappa åt lite pssta med jätteräkor. Sen blev det ett besök på Border och mamma gick på Walgreens och köpte smink jätte billigt, sen tillbaka till hotellet och på med lite långbyxor och sen kl 18.00 kastade vi loss för en flodkryssning i Chicagos kanaler. Wow vilka skyskrapor dom har här det är precis som i New York, om inte fler känns det som, båten tog också en tur ut på Lake Michigan. Det var riktigt häftigt och vår guide på båten var jätte duktig och berättade en massa om husen när dom byggdes och sånt. Hem till hotellet coh lite gröt och sen ner till Navy Pier för en liten promenad, jag somnade efter ett tag. Nu är vi hemma igen coh jag sover och mamma och pappa har köpt med sig en påse från MC-affären och sitter och äter och njuter av utsikten - Kram Kevin.