merry christmas!

torsdag 22 december 2011 Cloncurry, Queensland, Australien

sag nu att det var en manad sen jag uppdaterade min dagbok,lite for lange kanske men har haft fullt upp har borta, mesta dels jobb men lite nojen ocksa..och tyvarr sa finns det inte sa mkt att beratta:/
livet har liksom bara rullat pa har i cloncurry,och tydligen sa ar det jul snart? kan inte riktigt fatta det!!
och ja jag ar fast har ute under hela jul helgen! lagom kul! vi ar ledig 3 dagar men med tar oss 1 dag att aka nagonstans och en dag att komma tillbaka sa ar inte riktigt vart det!

hur som helst har i australien sa firar de julafton pa juldagen.. sa jag kommer jobba hela julafton fram till kl 24, lagom till nar alla dar hemama satter sig ner for att se kalle anka:(
pa juldagen far vi massa mat fran hotellet sa vi ska ha en stor aussie bbq och festa till det ordentligt skulle jag tro :) sen blir det nog ytterligare en bbq pa annandagen for att sen bara sova och ha filmmys pa dag 3e:)
ska bli skont att vara ledig i nagra dagar!!
vi ska ocksa ha lilla julafton, sa maste fixa det imorgon innan jag borjar jobba:)

kommer saknar det svenska julbordet iar, ska iaf ta mig for att gora kottbullar, och alla har borta ar helspanda haha!

blir nog inga mer updateringar forran efter jul!
sa god jul pa er alla, hoppas ni far en vit jul:D

kramkram

Emmy Andersson