flytt ryssarna

tisdag 10 april 2012 Hội An, Quang Nam, Vietnam

spenderade 8 dagar i nha trang, underbar stad med fin strand och lite party men ryssarna holl pa att driva mig till vansinne! inget trevligt folk det dar, sa nu har jag flytt fran dom och ar i hoi an!
anledningen till att jag stannade sa lange dar(trots ryssarna) var att jag blev sjuk i 5 dagar, tog mig inte ur sangen de forsta 3 dagarna, sa fick inte sa mkt solbakning utrattat dar..men sen gick det pa som bara den:) sa nu ar jag som en brand pepparkaka, far se hur lange det haller i sig dock, ska ju spendera de sista 4 veckorna langt ifran en strand sa kommer val vara vit nar jag kommer hem iaf:/

hoi an ar helt sjukt mysigt!!! onskar jag kunde vara langre har, staden ar liten och det finns massa fina cykelleder man kan ta och upptacka! tror jag gjorde 1,5 mil pa cykel idag bara:) himla skont att slippa ga!!
men annars mysiga sma cafeer och restauranger vid floden, stranden var kritvit och langre an ogat kunde na!
men hur som helst bar det av imorgon vidare till hue for att sen forsoka ta mig in i laos:)
15 dagar i vietnam var alldeles for kort men jag far kora norra delen en annan gang:)har ju fatt mkt sol och bad nu iaf! och blivit frisk, mest nojd med det!

var pa en vattenpark i nha trang, snack om att jag skrek lungorna ur mig! finns till och med pa film haha!

nu maste jag hoppa i sang, upp tidigt imorgon sa jag inte missar bussen!
ahhh 30 dagar kvar tills man far andas in varluften i stockholm, ata mammas mat och skratta at knappa papi!
langtar!
puss&kram