Lördag

lördag 22 mars 2014 Norrtälje N, Stockholms län, Sverige

Hej go vänner. Vet att det var ett tag sen vi uppdaterade oss, men det har inte hänt så mycket. I torsdags lämnade vi faktiskt hotellet o gick längs stranden till centrala Cabarete. Enda skillnaden var att solstolarna kostade att hyra. 100 pesos per styck vilket är 16 kronor. Inte farligt. Annars e den här stranden helt otrolig. Typ 5 km lång o nästan inget folk alls. Alla vi som e i Cabarete just nu kan nog ha 50 kvadrat var. Helt i vår smak. Vi tog vägen tillbaka till hotellet för att se hur Cabarete var men det var så hett så det blev bara en tröja till Lucas. Det har kommit en barnfamilj från Västervik med en ojke på ett o ett halvt o en tjej på tre som vi hänger lite med i poolen. Lucas charmar brallorna av alla tjejer som jobbar här haha. Framför allt tjejerna på minidiscot.
Igår kväll bröt vi trenden med buffé o åt Mexiconsk à la carte. Mycket smaskigt. Det finns en mexikan o en italiensk som man får äta på en gång i veckan vardera. Trevligt med variation men annars e buffen väldigt bra med stort utbud.
Vi har bestämt att göra en utflykt till ocean world. Tydligen ett skithäftigt delfinarium med hajar sjölejon o delfiner i olika shower. Kostar 70 dollar styck så vi hoppas det e bra. Pratade med en kanadensisk familj som var där som sa att det var toppen.
Annars rullar det bara på med sol bad o mat.
Just det! KASIA har flätat barret! Typ som sidecut. Lite ballt.
Nåväl... Kramar till alla från tokalu

Kasia Kuprynowicz
Senast aktiv - från Peru