2 dagar kvar!

tisdag 14 mars 2017 Alvered, Västra Götalands län, Sverige

Let´s test om detta verkligen fungerar bättre nu..!
2 dagar kvar och resfebern kommer och går, ganska lugn just nu när jag har börjat lägga fram allt jag vill ha med mig...tror inte jag kommer va lika lugn när jag ska försöka få plats med det i väskan! Igår skickade jag i alla fall in min hemtenta som skulle skickas in innan vi åker så nu kan jag lägga skolarbetet bakom mig ett tag och fokusera på den kommande praktiken och allt vad den innebär. Idag ska jag och Linnea fixa det sista som behövs (bl.a. myggnät) sen är det bara packa och panika som gäller!! För klockan 03.30 på torsdag kommer taxin och hämtar oss för att ta oss till flygplatsen, och kl. 22.25 lokal tid (Uganda är 2h före oss) landar vi i Entebbe.
Galet när man tänker på det att det faktikt är dags nu, det har varit så långt borta så länge nu och helt plötsligt så är det vecka 11 och vi ska dra..!

Vi får se nu hur resdagboken fungerar och hur pass mycket/bra wi-fi vi kommer att ha där nere;) Men jag ska göra mitt bästa att uppdatera er lite då och då!

AFRICA HERE WE COME :-)

Marie Hermansson
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Kommentarer
Postat av Sofie L

Hoppas det funkar!😃

Postat av Emma L

Åh ha en fantastisk resa nu och ta hand om er! Massa kramar

Marie Hermansson
marie.hermansson Publicerat

Yeay, vissa kan kommentera iaf!! :D

Postat av Pernilla

Testar att kommentera :) ser fram emot att följa din resa!

Postat av Viktor Bergendal

Lycka till mööööri!!!!

Christel
Kiwi2012 Publicerat

Det blir säkert en annorlunda resa! Lycka till!