Norweigan alltså

måndag 26 juni 2017 Vendelsö, Stockholms län, Sverige

Så nu har vi gjort det vi inte behövde göra, skaffat oss internationella körkort, har haft sådant oflyt på sista tiden så jag chansar inte på den. Vidare så skulle vi checka in, 24 timmar innan avresa. Klockar tiden medan vi sitter i bilen men kommer inte in på rätt ställe i appen (kl 14,00) har setat i telefonkö med Norweigan, kommit fram efter mkt om och men och bokar platser, på hemvägen !!??(jag ringde om platserna på utresan) när jag sedan undrar om uteseplatserna så har vi blivit bokade på spridda platser och dessa är betalda ? Vi har varken bokat eller betalt dessa och Norweigan kan inte hjälpa oss att boka om :( %&#"#? De har varit såååå struligt med dem, 4 ggr försökte vi betala hemreseplatserna, vilket norskan i telefonen misslyckades med och lika många ggr har de bett om att få ringa tillbaka. Nåväl, nu när klockan är 15,50 så har vi bra platser på hemrsan, käk likaså medan utresan varken går att boka mat eller sittplatser, där får vi det vi blir tilldelat tydligen, hoppas det då blir glutenfritt :O. Nu drar jag å köper en resväska, sladdar in på gymmet och rasar av mig bland vikterna för att sedan packa vidare :) see ya