Idyllwild - San Juan Capistrano

måndag 16 juli 2018 Palm Springs, Kalifornien, USA

Så var det dags att lämna Palm Springs och köra ut mot kusten. Tur att vi packade väskorna igår så vi kom iväg i tid. Vi hade bestämt oss för att äta frukost på Elmers. Sara ville dock bara ha mjölk och flingor vilket de inte hade. Det gick inte att locka med bacon och toast, pannkakor eller våfflor. Lyckligtvis serveras lunch och middag hela dagen precis som frukost så idag fick det bli hamburgare till frukost för hennes del.

Sedan började resan uppför berget. Det slingrade sig till höger och till vänster och till sist var vi uppe på platten. Inne i Idyllwild rådde lugnet och har var det betydligt svalare. Vi gick en vända och njöt av den klara luften innan vi fortsatte ner på andra sidan till San Jan Capistrano. Den gamla stadsdelen var så mysig. Vi åt en härlig mexikansk tidig middag och sedan lektes det länge i poolen. Den var precis lagom varm och väldigt djup så äntligen kunde barnen få dyka ner i poolen.

Per-Kerstin-Sofia Lindholm
Senast aktiv - från Fort Lauderdale, Florida, USA