Tre underbara dagar i la vall

onsdag 19 september 2018 La Vall, Sorède, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées, Frankrike

Efter en kortare tågresa över den spanska gränsen, begav vi oss tillsammans med Oskars familj till den lilla byn la vall. Byn där vi i princip var helt ensamma, och där bröllopet mellan Petter å Maria fulländades. Otroligt vackert beläget, på en utegård till ett gammalt kapell. Temat var Boho chic och alla gäster var klädda i färgglada plagg. Under bröllopescermonin hölls tal och fina visor spelades upp. Än bättre tog sig musiken och diverse tal från bekanta och familj under festligheten därefter. Allt var väldigt lyckat! Dagen innan bröllopet gjorde majoriteten av bröllopsgästerna en vandring upp för franska Pyrenéerna till ett torn. Alla slet och pustade, upp för alla branta backar, steniga stigar och lutningar . Efter att alla nått toppen som var målet, dukade vi fram till en picknick med massa baguetter, vin, ost, diverse pålägg och dryck helt enkelt! På nervägen som var minst lika svårt att behärska, tog vi tillflykt till en liten flod för ett välförtjänt dopp. Härlig dag, och träningsvärk! :)

Vanessa Öhrström
Senast aktiv - från Chefchaouen, Tanger-Tétouan, Marocko