Home sweet home

måndag 10 december 2018 Draget, Hallands län, Sverige

Hej på er
Dax att knyta ihop (jul)säcken och runda av resan.

Stort tack till Er alla som orkat hänga med oss här på resdagboken. Många inlägg blev det. Ett inlägg för vsrje dag. Något som inte alls va tänkt från början men som snabbt blev en kul avrundning på dagen och ett härligt sätt att "hålla kontakt" med alla Er därhemma.

Vi skulle uppskatta otroligt mycket om alla som följde vår resa gör en kort kommentar till oss hur Ni upplevde den från Ert håll.
Vill Ni smyga under radarn och inte lägga den här i offentligheten på resdagboken så går det givetvis lika bra att skicka den på mail: [email protected]
eller på sms till 0708-208542.
Era kommentarer under resans gång har varit till stor glädje för oss och vi började försöka svara på alla frågor som Ni skickade till oss i kommentarerna men insåg snabbt att det blev oss övermäktig att hinna med. Vi ber om ursäkt och förståelse för det.

Kort summering av resan.
8 länder
24 städer/platser gjorde vi inlägg från.
76 inlägg dagböcker blir det med detta.
936 bilder laddade vi upp i resdagboken. Vi gissar att vi har ytterligare 6000-7000..........
11 flygresor
9 buss/minivanresor
Oräkneliga taxi och tunnelbaneresor
3 färjeresor
1 kryssning
7 valutor blev det rester på och det blir ett besök till Forex.....
Nåååååå.......i alla fall.....

Hur gick det i stegtävlingen då?
Britten: 760 311

hemulen
Senast aktiv - från Draget, Hallands län, Sverige
Kommentarer
Postat av Lina

Så kul att få följa med varje dag och få
Läsa om era upplevelser! Men nu är
Det skönt att ni är hemma igen, ser fram emot att få se alla andra 7000 bilder som ej visats än 😉☺️❤️

Postat av Weltmeister

Välkomna hem och ett stort Tack för alla inlägg. Jag är väl inte den som har gjort så många kommentarer men har läst varje dagbok med stort nöje.
Du kan väl slå en signal en dag så Vi får tjöta lite.

Postat av Jocke Driving

Riktigt kul att följa er i resedagboken (även om jag bara var med andra halvan). Den lockade till många skratt och gav inspiration till att resa mera - kanske dags att luffa i Asien igen!

Postat av Peter Billing

Kul att följa er resa. Jag tycker att du skriver fantastiskt bra med en glimt i ögat.

Postat av Joakim

Helt underbart roligt/spännande att följa ert äventyr/ ett par frågor?
Vad var bäst/sämst (land/stad/upplevelse/mat) etc.
Jocke

Postat av Kjell Palo

Kanonkul att följa er :-)

Postat av Laila söderman

Mycket trevligt att följa era äventyr. Kommer att sakna när det kommer pling i mobilen och resedagboken har kommit. Kram på er.

Postat av Ann-Sofi

Det har varifrån så roligt att läsa, och det har varit roligt på många vis, ni är fantastiska på att skriv underhållande.

Postat av mia ardfors

Välkommna hem! Skönt att allt gått bra för er ❤ Det har varit skitkul att få följa er på resan, vi har haft högläsning varje kväll (nästan) 😃 Ni har skrivit både roligt, spännande och intressant läsning 😍 Nu får vi allt ses snart 😘 Kram på er ❤❤

Postat av Ingemo

Jättekul att följa er, spännande och underhållande😃!
Många kramar till er från oss 🎅🤶
Ingemo & Per

Postat av Ove

Skönt att ha er hemma, Annelie o jag funderar på att ta en kombo i Asien i mars.
Vi lurar på sol, bad och någon storstad, kan ni globetrotters rekommendera något 😁😁

Postat av Häggis

Spännande att följa er resa. En del platser kände man igen men en hel del platser har jag lagt till på ”att-göra-listan”!

Postat av Tord Jansson

Måste ha varit en riktig upplevelse ni varit med om! Blir mäkta avundsjuk.
Har varit mycket spännande att följa er resa och du Niclas du har alla kvaliteter för att bli en framgångsrik författare!
Ha nu en underbar Jul & Nyår!
// Tord

Postat av Konyi

Håller med Tord. Gör fotostatkopior bind in i träryggar och sälj via fax. Allvarligt en av de bättre reseskildringar jag har läst. Behöver spridas till fler som behöver både skratt, energi och tips