Mellanlandning i Frankfurt

söndag 3 mars 2019 Frankfurt am Main, Hessen, Tyskland

Då var jag framme i Frankfurt.  Känns fortfarande inte som man är utomlands. Har jag glömt något? Har jag hittat rätt flight? Kommer verkligen E-visumet funka 😱😱
När jag gick ar flyget från Göteborg så var det en kvinna som jag tyckte kändes bekant, men kunde inte placera henne. När vi kom av flyget så började vi prata. Det var ju kvinnan som jobbar på biblioteket hemma. Alltså....hur liten är världen ibland?? Och vet ni vad? Hon ska med till samma yogaretreat i Kochi!! Så nu känner jag ju två personer på plats.
​​​​Mitt flyg gick en timme senare än deras som ska till Mumbai och mitt till New Delhi.
Klara har redan smsat och ringt på messenger innan jag lyfte från Göteborg. Åh, mina älskade troll!! Även om jag saknar dem så år det just nu för spännande just nu.
Nähä, nu ska jag kolla runt lite i några affärer och drömma lite om alla fint som finns.
Lyckades att resa med enbart handbagage , lite stolt över mig själv ändå.....

Moni Lindqvist
Senast aktiv - från Smålandsstenar, Jönköpings län, Sverige
Kommentarer
Postat av Louise

Så spännande!!! Följer detta med spänning! Och tänk, redan någon du känner att dela upplevelsen med!👍🏻😘