ALL-inclusive, konkurs, och familjeresa.

måndag 23 september 2019 Rhodos, Grekland

Rhodos har bjudit på många soliga dagar, snittat 30 C, väldigt behagligt.
Eftersom vi har ALL- inclusive och är i ett sällskap med barn, äldre och gravida så har vi spenderat den mesta tiden på Hotellet.
Smart line cosmopolitan, är där vi bor och de ligger ett stenkast från Havet och enbart 10 min från Rhodos Centrum.
Mat finns i överflöd förutom frukost, lunch och middag, med efterätt finns PoolBar där det serveras lättare mat, fika och dryck, allt gratis! Spännande också att de varje middag har olika teman som exempelvis fisk, grekisk, grill och så vidare, vilket innebär att de är mycket variaton.
Aktiviter för både barn och vuxna finns även i form av vattengympa, gym, shower och minidisco. Dessa har vi anammat, så trots att vi inte är stressad är det en del aktivitet.
Två gympass likväl vattengympa har vi hunnit med, och de är verkligen givande, och nödvändigt då vii annars bara slappar och äter.
Utöver alla mat och aktivitet har vi även fått en gratis massage, vilket är ett PLUS.

So far so good, fick dock veta att Thomas COOK flygbolaget som ving ingår i har gått i konkurs och vi ska åka hem om bara två dagar, men vet fortfarande inte om vi kommer hem i rätt tid eller om vi måste stanna.

Vanessa Öhrström
Senast aktiv - från Rhodos, Egeo, Grekland