Sverige

Mot Sverige
tisdag 23 juli 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Singapore - Moskva 881,5 milVi blev sittande i planet drygt 1 timme innan vi äntligen lyfte. Och jag som var lite nödig redan när vi steg på.På 10 000 meters höjd åskar och blixtrar det över Kuala Lumpur. Mäktigt skådespel. Blev ett litet avbrott i min film, A star is born.Orkade faktiskt

Avresa...typ
fredag 19 juli 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

God morgon el god tidig morgonVi vaknar upp hos mormor i Göteborg väldigt tidigt. Det är ju resdag och vi ska bege oss till Varberg för att ta Stena (ej Stena bulk) till Grenå.Vi är på plats i Grenå kl 07.00 helt enligt plan, resan ner gick bra hälsar föraren Tobias, övriga i familjen

Resfeber
lördag 20 juli 2019 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Jag är så nyfiken! Detta ska bli så spännande.Jag har länge velat åka till Island. För att se naturen, djuren. Jag har alltid tyckt att de varit dyrt och att en weekend inte vari lönt för mig eftersom jag inte reser till städer. Så av någon anledning för mer än ett år sedan så fann

Solen skiner i Kista
fredag 19 juli 2019 - Kista, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Vädret i Stockholm har inte varit på topp, men i dag har solen äntligen hittat tillbaka. Jag befinner mig i Kista i dag och ska snart möta upp en väninna för att fika på Kista Galleria. Därefter ska jag besöka Kista Science Tower för att ta lite foton från taket till ett nyhetsinslag som

Amanda Björkhagen
amandabjorkhagen i Stockholm
Senast aktiv - från USA
Kan - Kan inte
onsdag 17 juli 2019 - Staffanstorp, Skåne län, Sverige

Onsdag 17 juli (hans-Örjan)Kan - kan inteDu kan ta en skåning ur Skåne, men du kan inte ta Skåne ur skåningen. Det är en sanning som återigen bekräftades idag.Men låt mig ta dagen från början.Efter sedvanliga förberedelser rullade vi iväg, anförda av grannen Micke på sin stora

Ett halvår senare
onsdag 17 juli 2019 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

För ett halvår sen körde vi ut ur Sverige och in i Danmark. Nu rullade vi av färjan från Vasa i Finland, till hamnen och industriområdet utanför Umeå. P3 spelas på radion. Något jetlaggade efter Estland- och Finlandstiden och tycker atr det är en timme senare. Sverige. Skönt. På väg

Eva Westin
Evaaaaa i Föräldralediga tillsammans
Senast aktiv - från Tyskland
Lång dag i regn.
tisdag 16 juli 2019 - Ramkvilla, Jönköpings län, Sverige

Dag 1, tis 16/7Efter osedvanligt kaos vid lastningen - var är mina remmar? min hoj måste ha starthjälp! - kom vi till slut på rull. Eftersom dagens etapp var låååång, nästan 8 åktim, ville vi snabbt komma ut ’i spåret’. Därför valde vi att tröska E4’an genom och förbi Sthlm ner

I morgon!!
måndag 15 juli 2019 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Äntligen!! I morgon rullar vi! Med förhoppningen att slippa regn sticker vi iväg, om inte i gryningen så i allafall tidigt.

Nu drar vi!
lördag 13 juli 2019 - Tingsryd, Kronobergs län, Sverige

Nu är vi fulladdade så nu drar vi söderut!

Nu är bilen packad & ska bara laddas fullt!
fredag 12 juli 2019 - Tingsryd, Kronobergs län, Sverige

Nu är bilen lastad för avresa mot Kroatien i morgon bitti. Den ska få laddas upp till 100% över natten, sen bär det av genom Europa.

Legoland-land o Köpenhamn +Malmö

19 juli 2019 - 30 juli 2019

En typisk typisk svensk småbarnsfamiljs resa till Danmark.

Stockholm

19 juli 2019 - 19 juli 2019

Kort vistelse i Stockholm

15 juli 2019 - 31 juli 2019

Då vi inte fick ihop tillräckligt med tid för att som planerat åka till Nordkap i år får vi 'nöja oss' med att göra en lite kortare tripp. Vi åker ner genom Sverige för att via Öresundsbron ta oss an Danmark, och fortsätta norrut. Häääääng med!

Tilax resa

7 juli 2019 - 22 juli 2019

Tilax på Semester , när Matte och Husse är i Grekland

6 juli 2019 - 10 augusti 2019

We´re heading as far away as we´ve ever been. Some new places to explore, some old favourites to visit. Either way, we´re travelling with an open mind and expect surprises and exciting meetings whereever we go. Eastbound - not down :)

Island runt på 5 dagar - sommaren 2019

21 juli 2019 - 27 juli 2019

1 dag, 1 natt i Reykjavik, 5 dagar och 4 nätters camping/vandringsresa runt Island.

7 juli 2019 - 29 juli 2019

På söndag börjar resan söderut! Vi tar med våra tre barn på äventyr genom Europa med Rimini som sydligaste stopp. Innan dess blir det Malmö, München och Bolzano hemvägen går via Innsbruck. Packningen har vi på ryggen. Mormor fick vi med oss också som möter upp i Malmö!

Thailand 2019

24 juni 2019 - 16 juli 2019

Vi reser dit hjärtat tar oss, Thailand. Återbesök i Chiang Mai och sedan till sol och bad på Railay Beach och Phi Phi. Sista veckan ligger öppen. Idag åker vi.

Ny sommar nya resplaner

17 juni 2019 - 30 september 2019

Delar med mig av mina tankar kring nästa resa! :)