Sverige

Australien
fredag 22 mars 2019 - Kristianstad, Skåne län, Sverige

Idag har vi varit inne på resebolaget och betalt handpenningen för vår resa.

Evru54 i Australien/Nya Zeeland
Australien
fredag 22 mars 2019 - Tollarp, Skåne län, Sverige

Idag har vi varit inne på Resia i Kristianstad och betalt handpenningen för resan.

Evru54 i Australien/Nya Zeeland
På väg
onsdag 20 mars 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är vi nedbäddade på hotellet på Arlanda efter fått lite mat. Magen. Känns lyx att börja semestern med en hotellnatt på hemmaplan. det är inget vi är vana med. Brukar mest stressa som galningar när vi ska iväg.Som sagt är det jag och gubben som åker själva och på charter

Johanna
rengeborg i Kap Verde mars 2019
Senast aktiv - från Arlanda, Stockholms län, Sverige
Brighton/hemma.
torsdag 14 mars 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är jag hemmao och vardagen har börjat igen. Ska väl summera sista delen av resan också. Så efter jag landat in i london och tar mig till hotellet. Hade bokat in mig på Ibis Style Heathrow. Jag har bott där förut, några gånger och det har varit ett bra hotell, som ligger bra till, när

Lars Eriksson
Lukas2 i Hong Kong och Brighton
Hemma igen.
tisdag 12 mars 2019 - Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Jag har packat upp min väska, tvättat mina kläder och plockat upp mina souvenirer.Det skönaste med att komma hem?Kaffe som smakar som riktigt kaffe ska, en dusch i vatten som inte luktar klor, att sova i sin egen säng och att ta på sig rena kläder från

Helena Rosenqvist
HumlanR i USA roadtrip 2019
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Vecka 13
måndag 11 mars 2019 - Hammar, Örebro län, Sverige

Måndag 4 marsUppe med tuppen, ner till restaurangen för att äta lite frukost (ris och omelett) och sedan ut på stan, han tunnelbanan till Sukhumvit tunnelbanestation och så leta reda på vår optiker, han hade bytt lokal till en mindre då han renoverade den gamla, som tur var så hade han

Johan
Jonmar i Resa 2018-2019
Senast aktiv - från Hammar, Örebro län, Sverige
Bokningar
torsdag 7 mars 2019 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

2-5 juli hotell i TokyoShinkansen till Sapporo5-8 juli vandrarhem i SapporoTåg och kort bussresa till Sounkyo Olsen i norra delen av Daisetsuzan nationalpark.8-11 juli hotell i SounkyoInte bokat: 11 juli Tågresa söderut med övernattning på vägen.12-14 boende i Tokyo

Karin Dahlin Erik Lehto
KarinErik i Japan 2019
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Hemma igen
söndag 3 mars 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Så var det dags, vår sista frukost i Nya Zeeland. När magen fått sitt var det dags att fylla väskorna med packning. Vi tog en kort shoppingpromenad i centrum och sedan begav vi oss mot flygplatsen och hyrbilsåterlämningen. Drygt 25h senare möts vi av ett regnigt Göteborg när vi kliver av

IMORGON ÅKER JAG!!!!
lördag 2 mars 2019 - Burseryd, Jönköpings län, Sverige

Idag har jag och familjen blivit bjudna på mat av syrran. Så skönt att få sätta sig ner med familjen innan resan. Just nu känns det lugnt i reserverna men hade nån....eh I ärlighetens namn, flera gråtattacker i morse. Då hade Felix krypit ner till mig i soffan och gosade. Klappade på mig

Moni Lindqvist
Kjoltyget81 i Min första Indienresa
Senast aktiv - från Frankfurt am Main, Hessen, Tyskland
Hemåt
torsdag 28 februari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var det då dax att ta farväl och återvända hemåt. En fin resa med många fina minnen tar vi med oss. Tack Matteus och Isabelle!

Els-Maj Enqvist
enqvist-molloy i Adventure in Ireland
Australien/Nya Zeeland

26 december 2019 - 29 januari 2020

reser till Australien över nyår 2019/2020, sedan bär det av till Nya Zeeland, där vi ska bila runt både på sydön och nordön.

20 mars 2019 - 29 mars 2019

Ett avbräck i vintern med maken. Charter är inte vår grej men nu ska det tränas på att göra ingenting.

Hong Kong och Brighton

2 februari 2019 - 10 februari 2019

Hong Kong, First Class, Brighton

Japan 2019

1 juli 2019 - 14 juli 2019

I sommar blir det 2 veckor i Japan. Sonen får fira sin nionde födelsedag där. Tanken är att vi spenderar mesta tiden i Hokkaido eftersom det inte är regnsäsong i de norra delarna. Det var också Hokkaido vi kände att vi missade förra resan.

12 februari 2013 - 16 februari 2013

Jag anordnade härliga dagar i Åre för mig och kollegorna!

23 februari 2019 - 28 februari 2019

Med Isabelle och Matteus på sporlovs äventyr på Irland.

Lilo & Klara i Thailand och singapore

17 februari 2019 - 14 mars 2019

En resa till varma lugna Thailand och Singapore, god mat, soliga dagar och varma nätter