Gotland

Sammanfattning
fredag 10 augusti 2018 - Gotland, Gotlands län, Sverige

Denna gång blir det inga detaljbeskrivningar av dagarna. Eftersom vi endast är här en dryg vecka blir det ett par korta sammanfattningar av tiden på ön. Tindra har med en kompis på resan.FREDAG Vi åkte från Ängelholm strax före kl 19. För Nomis del av det premiär för en längre åktur

Nimlinds i Gotland II 2018
Dag 4 och 5
tisdag 20 februari 2018 - Gotland, Gotlands län, Sverige

Igår måndag startade Tobias dagen med en kort promenad och ännu kortare joggingsträcka :-)På eftermiddagen åkte vi in till Visby och körde runt en del i centrum och därefter begav vi oss till O´Learys för att äta allahjärtansmiddag lite sådär i efterhand. Samtliga var mycket nöjda

Nimlinds i Gotland I 2018
De första dagarna
söndag 18 februari 2018 - Gotland, Gotlands län, Sverige

I fredags var det resdag. Vi åkte mot Oskarshamn i god tid då det var lite lömskt väglag. Det blev bättre i Växjötrakten och vi var framme en timma före färjans avgång. På båten åt vi god matsäck tillagad av Berit och Verner. Tack!Vi anlände Visby strax efter kl 23 och vi inledde med

Nimlinds i Gotland I 2018
After Beach II
måndag 31 juli 2017 - Gotland, Gotlands län, Sverige

Ännu en dag med fint väder.På eftermiddagen hade vi bokat bord på After Beachen (https://www.facebook.com/Tofta-Beach-Club-K%C3%B6k-Bar-173909309336146/). Björn Rosenström lirade efter Henko Benko. Det var fullbokat. Det var varmt och svettigt. Folk kompenserade genom att dricka en del öl

Nimlinds i Gotland II 2017
Gotland II 2018