Smålandsstenar

Åter i hemma i hemmet lugna vrå
lördag 23 mars 2019 - Smålandsstenar, Jönköpings län, Sverige

Så var jag hemma igen. Förberedde Henrik på att det kanske skulle ta en stund innan jag kom ut i ankomsthallen för det brukar ju ta tid innan man kommit av planet och fått sin väska. Det gick visst fortare ön jag trott så där stod jag och letade oxh längtade efter mina barn. Men, efter

Kanske en släng av resfeber
fredag 15 februari 2019 - Smålandsstenar, Jönköpings län, Sverige

Shit! Nu är det nära...väldigt nära 🙈☺Om två veckor har jag gjort mitt sista fredagspass på jobbet och bör vara redo med allt som packning innebär. Ska kolla några sista detaljer och sen borde allt fix vara klart inför resan. Tycker jag hela tiden kommer på fler saker att göra,

Min första Indienresa

Min första Indienresa

1 mars 2019 - 31 mars 2019

Jag ska ge mig ut på mitt livs resa. Kommer åka på egen hand och få upplevelser för livet. (På många plan.) Den 3 Mars 9.40 lyfter mitt flyg får Göteborg och via Frankfurt och New Dehli så landar jag i Kochi 8.00 dagen efter. 4 Mars kommer jag checka in på Vaidya’s Ayurveda Village för 2 veckor av specialanpassad yoga, behandlingar och vegansk kost efter just mina behov. Sååå spännande!! Den 18 Mars kommer jag flyga till Calcutta och bla hälsa på mitt barnhem som jag bodde på några månader innan jag fick komma till Sverige. Där kommer jag även möta upp Mashkoor som kommer vara sällskap och som jag även kommer fira Holi med innan jag åker tillbaka till Sverige igen den 21 Mars.

Moni Lindqvist
Kjoltyget81