Borgholm

Bilder
söndag 20 januari 2013 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

Hej Här kommer lite bilder.Som vanligt är de huller om buller i helt fel ordning men ändå;)

Familjen Olausson fulltalig
lördag 4 augusti 2012 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

Vi har haft en fin dag idag också. Kanske inte lika varmt men ändå helt okej. Emilia kom tillbaka till oss igen efter att lägret avslutats med avskedskramar i form av kramring och sedan lunch. Emilia ville bada, så vi gick ner till stranden en stund. Medan Emilia badade passade vi andra på

Grillad lax
fredag 3 augusti 2012 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

Det har varit ännu varmare idag, så vi har haft det riktigt skönt. Vi tog det lugnt på förmiddagen. Frukost, fika och lite 500. Framåt eftermiddagen tog vi en cykeltur till Borgholm. Vi köpte laxkotletter, romsås och kräftröra på Nisses Rökeri och på Ica inhandlade vi de tillbehör vi

Senast aktiv - från Køge, Region Själland, Danmark
Rökt lax, rökt flundra och rökta räkor
torsdag 2 augusti 2012 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

Idag har vi haft ytterligare en solig och varm dag. Jag satt ute och solade även denna förmiddag, så jag är säkert riktigt röd och fin om kinderna. Vi bjöd in våra vänner - familjen Carlsén - på eftermiddagsfika, så vi åkte in till Borgholm en sväng. Alicia köpte sig ett par skor.

Shopping i Kalmar
onsdag 1 augusti 2012 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

Idag var det riktigt fint väder. Jag satt ute och solade på förmiddagen. Det var skönt. På eftermiddagen åkte vi till Kalmar för att dels köpa skor och titta på en ny telefon till Alicia (hon tappade ju sin på stenarna vid fyren när vi var vid Stens Huvud). Det skulle finnas en telefon

Lammet & Grisen
tisdag 31 juli 2012 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

Det var soligt och molnigt om vartannat, men inte så värst varmt. Mitt på dagen kom det en rejäl regnskur och sedan småregnade det till och från på eftermiddagen. Vi tog en slappardag och ägnade oss åt att spela 500. På kvällen hade vi bestämt oss för att äta på Lammet & Grisen, en

Lägerförberedelser
måndag 30 juli 2012 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

Det har varit soligt idag, så jag har suttit utanför tältet och solat lite. Inge jobbade en del. Alicia har varit med Emelie. De började med att ge varandra varsin födelsedagspresent. Sedan var de några timmar i Borgholm. De fikade och tittade lite i affärer. Emilia ägnade förmiddagen åt

Till Öland
söndag 29 juli 2012 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

Den här dagen har vi tillbringat ett antal timmar i bilen på väg till Klintagården i Köpingsvik på Öland. Vi har åkt ca 27 mil. Det blev en fikapaus i husvagnen längs med vägen. Det var mycket mygg just där, så det var snabbt in i husvagnen som gällde. Vi stannade till i Färjestaden

festen fortsätter .....
fredag 8 juni 2012 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

Efter ett lugn morgonmöte, åkte vi iväg på egen hand för att äta lunch - öländska kroppkakor .... På kvällen fortsatte festligheter med line-dance, People´s choice och karaoke ... Lugnt för vår del, eftersom drar hem i morgon förmiddag!

Christer Holst
okenpiraten i Internationella .....
Senast aktiv - från Limhamn, Malmö, Skåne län, Sverige
Ytterligare en dag till handlingarna!
torsdag 7 juni 2012 - Borgholm, Kalmar län, Sverige

efter en gemensam samling började jobbet! med stor förväntan inväntades bikers från Finland, Tyskland, Colombia och övriga Skandinavien. Toppen var under kvällens uppstart att Blondie kom till träffen! Få individer har betytt så mycket för YCC:s andan, som grundaren själv. Vi fick

Christer Holst
okenpiraten i Internationella .....
Senast aktiv - från Limhamn, Malmö, Skåne län, Sverige
Sydafrika-Kenya

Sydafrika-Kenya

13 november 2012 - 11 januari 2013

Jihu, nya äventyr med rosa bussarna:)

Sommaren 2012

Sommaren 2012

6 juli 2012 - 6 augusti 2012

I år semestrar vi i Sverige. Det blir Simrishamn först och vi avslutar med Öland. Resmålet däremellan är än så länge obestämt, så vi får se var vi hamnar.

Internationella .....

Internationella .....

5 juni 2012 - 9 juni 2012

Vi parkerade båda bilarna inne hos grannen och tog mc:n till Öland. Passerade Norje Boke och blivande Sweden Rock - värre blir det på återresan lördag, när festivalen är i full gång! Dryga 4 timmar på motorcykeln i snålblåsten, men inget regn tack och lov. Vi möttes av Klasses entusiasm - innan vi fick tilldelat stuga! och ser fram emot en fantastisk träff med många möjligheter. Efter en tur på stugområdet infann sig kvällskylan efter en "jobbig" dag - vi fick t.o.m. ta mc:n och köra till Sandviks hamn för att äta! Och passade på att proviantera frukostmat. Själva träffen börjar på torsdag och nästan 600 bikers från 9 länder. Det kan man väl kalla internationellt?

Påsk på Torpet

Påsk på Torpet

5 april 2012 - 9 april 2012

Trevlig resa till Öland under kravlande vår. Testresa för att lära mig forumet.

Mitt livs långrodd

Mitt livs långrodd

11 juli 2011 - 11 april 2012

Öland

Öland

26 juni 2011 - 29 juni 2011

Hej! Ska göra en liten tripp till Öland och bo på hotell i 3 nätter. Vi lämnar hemmet tidigt och räknar med att vara framme innan all trafik börjar med alla som ska hem efter midsommarhelgen. Kanske återkommer med info och bilder. Eva o Tommy

Östersjön runt, medurs.

Östersjön runt, medurs.

29 maj 2011 - 15 augusti 2011

En segling Östersjön runt sommaren 2011.

Jimmy och Sandra i Malaysia

Jimmy och Sandra i Malaysia