Sverige

Resan inställ men följ oss gärna på hemmaplan!
söndag 29 mars 2020 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Hej.Tyvärr blir resan inställd på grund av Coronaviruset.Så vi cyklar och vandrar här hemma i Kristianstad och Sölvesborg.

Resan som inte blev av !
lördag 14 mars 2020 - Solna, Stockholms län, Sverige

Pga av corona viruset stoppade Turkiet alla flyg till och från bl.a. Sverige fr.o.m idag.Vi skulle ha lämnat Sverige i morgon eftermiddag.Eftersom vi hade bokat flyg med Turkish Airlines, blev hela flygresan inställd.Efter att ha funderat under dagen, har vi beslutat oss för att stanna hemma :-(

Jari Och Eva-Helen Oinas
JariEvaHelen i Bali 2020 INSTÄLLD!!!!!!!!
Senast aktiv - från Solna, Stockholms län, Sverige
Hemma igen.
fredag 13 mars 2020 - Kristianstad, Skåne län, Sverige

Avsluta denna resan - och nästa!!Onsdag förmiddag (4 mars, resdag) på stranden ett par timmar! Packa klart och utcheckning. Taxi till flygplatsen.Så enkelt det är att checka in när man får hjälp av vänlig personal, som sköter den automatiska incheckningen. Inför denna avresan satte vi

Ewa Thulin
ewaleo i Maldiverna och Qatar
Senast aktiv - från Kristianstad, Skåne län, Sverige
Flyga kort
torsdag 12 mars 2020 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Taxin kom 4,45. Frukost nr 1 i lugn och ro i SAS Lounge. Till Arlanda kl 7. Frukost nr 2. Nu sitter vi i SAS Lounge och väntar på flyget till Singapore som går kl 9,45.

Ingela Johansson
Droemmen i Australien
Senast aktiv - från Doha, Qatar
Planering
söndag 1 mars 2020 - Kisa, Östergötlands län, Sverige

Denna resa började egentligen i slutet på augusti. En vacker dag i augisti spelade jag en runda golf med våra vänner Panda och Bempa. Vi kom då in och pratade om deras resa de skulle göra i mars 2020 för att fira att de fyllt 50 år och Bempa sa då – Häng med vetja, det finns plats. Just

Serena Johansson
Komandoran i Florida/Karibien 2020
Senast aktiv - från Fort Lauderdale, Florida, USA
Nu bär det av
lördag 29 februari 2020 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Sitter och väntar på mitt flyg som ska ta mig ner till London Heathrow. Strax boarding

Lars Eriksson
Lukas2 i Warszawa och sen snabb tur ned till Madrid
Senast aktiv - från Madrid, Spanien
Ditresa
lördag 8 februari 2020 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Resan påbärjas ju långt innan avfärd, men i det här fallet så går flyget kl 19.55 på lördag kväll. Så det blev en lite långtråkig dag i väntan på färden till Arlanda ca kl 17 hemifrån. Sonen skjutsade ut oss, mot att han fick låna bilen medans vi var borta... Flygesan tog ca 12

Mike Blomgren

Bobba23 i Escape/Florida
Senast aktiv - från Storvik, Gävleborgs län, Sverige
Tillbaka i Stockholm
tisdag 3 december 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Båten anlände Värta-hamnen 10.15 o sedan tog vi tunnelbanan tillbaka till Globen där bilen stod parkerad för att sedan åka hemåt efter en riktigt minnesvärd helg med mycket bra musik.

Bordning
söndag 1 december 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

På förmiddagen checkade vi ut o tog tunnelbana till Värta-terminalen, var väldigt tidiga på terminalen men kunde ta det lugnt o njuta av ett par öl i väntan på bordning. På kvällen spelade bla Eleine, Manimal o såklart Sabaton i Starlight Palace.