Sverige

På väg, på väääääääääääg...
måndag 6 maj 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Så märkligt att ha en ledig helg innan resa, undrar hur vi tänkte här? Nåja, det gjorde ju inte alls så mycket, men inte blev packningen mer affektiv för det, snarare tvärtom.... Min resepackning brukar följa ett mönster, så även denna gång.I fas 1 är jag chillaxad. Möjligtvis att

Äntligen hemma
söndag 5 maj 2019 - Ingarö, Stockholms län, Sverige

Vi har nu hämtat oss ett par dar efter en mödosam hemresa. Här kommer en slutkläm.Vi hade förväntat oss en jobbig hemresa från Tokyo, med tidsomställning och lång restid.Så blev det - med råge.Vi startade på kvällen från Tokyo en 12 timmar lång flygning till Istanbul.Den blev

Kort om mig!
fredag 3 maj 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Vill helst vara anonym här. Har sålt ett av mina bolag och ska äntligen unna mig en resa till Sydamerika. Jag har jobbat inom IT större delen av mitt liv. Jag har tagit körkort för motorcykel endast för denna resa, så stannar lite längre än vad jag tänkt.

Staffan Olsson
staffanolsson i Sydamerika
Packar för resan
fredag 3 maj 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Blir ett par månader. Ska köra runt på en begagnad motorcykel i Sydamerika. Kommer göra uppdateringar här på Resdagboken! Häng med! Just nu håller jag på att packa. Vad ska man ta med? Vad får jag inte glömma?

Staffan Olsson
staffanolsson i Sydamerika
Resedagboken återuppstår
fredag 26 april 2019 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Instagram? Facebook? Wordpress? Nej! Vi kör på det som funkade för 14 (!) år sedan och använder Resedagboken för vår resa till Sydamerika. Här kommer vi lägga upp texter och bilder från vår resa. Mer kommer när vi kommit iväg. Just nu håller vi på med förberedelser, och har precis

Nu närmar det sig!
torsdag 25 april 2019 - Sverige

Nu åker vi snart till Japan. 🏯ska bli så spännande och roligt! Denna dagbok kommer meja och Maria sköta. Hoppas du vill läsa. Kram 💗

Mystic Wonder Magic Rings For Sale Call On+27633555301Gibraltar Greece Hungary Iceland Ireland Italy Latvia Liechtenstein Lithuania Luxembourg Macedonia
onsdag 17 april 2019 - Sverige

A ring which will solve all your financial and relationship problems. no side effects No Sacrifices same day Results After Ordering. DR Mama  the black magicians after 20 years of successful casts have Discovered A powerful magic Ring which works with luck to give out the best in your life.  the

Some thoughts about the trip
tisdag 9 april 2019 - Sverige

It happens that you visit a place more than othersMallorca is no exception in this caseThis time it will be a play and sun and bath vacationWith lots of good food in the form of All iclusive and other fun in the evenings. There will be a lot of pictures and in the day how it wasSo hang out with us

4 dagar till resa.
söndag 7 april 2019 - Höllviken, Skåne län, Sverige

4 dagar till resa.Dags för att packa.

Snart bär det av...
onsdag 3 april 2019 - Vadstena, Östergötlands län, Sverige

Nerverna utanpå kroppen! 24 timmar i luften! Ska snusen med? Tandborste i handbagaget eller får vi på planet? Ligger allt i resväskorna? Nej, det gör det inte för vi ska ju inte åka förrän i morgon natt!!! Kan ju inte packa ner mobilladdare, medicin å pass redan nu! Vi får INTE glömma

Kicchi
NIJK i Australien