Bjuv

Dag 9 dags att resa hem 9: och 10:e januari
tisdag 10 januari 2017 - Bjuv, Skåne län, Sverige

OK mina vänner, detta är det sista inlägget på denna resa – dags att åka hem :-(Vi gick inte upp förrän vid 8.30, för vi hade bestämt oss för att INTE stressa iväg & göra nåt mer innan vi måste åka till flygplatsen. Här vill de att man checkar in 3 timmar innan, så vi skulle

Leena Rantalainen
Knudan67 i Vår första New York-resa :-)
Dag 17
lördag 11 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 17 Lite frukost i magen, så man orkar åka lite vattenattraktioner. Denna morgon såg lovande ut & det blev den med. När jag var & utforska lite själv, hitta jag ett badställe som var helt fantastisk fint. Där var inget folk & bada, kan vara för långt bort från hotellet. Dit gick vi

Dag 16 Bahamas
fredag 10 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 16 börja med den härliga frukosten. Gick upp på våra rum & gjorde oss klara, för att gå & bada & sola lite. Solen var framme till 14:00 sen kom dom tråkiga molnen & tog över. Det är varmt ändå, vi bada vidare ett tag, sen gick vi tillbaka till vårt hotell, där Peter, Diaz bada ett

Bahamas Dag 15
torsdag 9 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 15 Jag sakna min morgonträning, men får hitta på något annat. Idag började med en liten frukost ihop, i Orlando hade vi inte frukost, men det har vi här. Frukosten är ju inte som på hotell hemma i Sverige, men det får gå. Idag ska vi få nya rum efter allt som hände igår, men allt

Resedag Orlando/Bahamas
onsdag 8 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 14: Vi rör oss vidare till Bahamas idag. Först flyg med till Miami, men redan i säkerhetskontrollen i Orlando fasta Dogge, för sina mediciner, var första gången för honom. När vi sedan skulle på flyget, var det 40 min försenat??. När vi väl kom till Miami & skulle på flyget till

Orlando dag 13
tisdag 7 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 13 Kan ni gissa vad morgonen börja med... Träning & foto uppdatering, vad annars??.. Det är jag (Louise) väcker kroppen ordentligt. Hade ju inte så bra väder igår, men lite bättre idag. Moln är det, men lite, lite blå himmel kan man se. Var ju bad/ sol/ shopping dag, det blev en runda

Orlando Dag12
måndag 6 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 12: I vanlig ordning, börja morgonen med träning & foto uppdatering i resedagboken. Vi gjorde oss färdiga & begav oss vid 10:00 mot Hollywood Studios. Idag är det bara moln på himlen, perfekt park väder. Vi åkte först till Epcot & gick igenom där, för att ta en båt till Hollywood

Orlando Dag11
söndag 5 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 11 Börja med lite träning som vanligt, för mig Louise. När jag tränar uppdaterar jag denna resedagbok med foton. Det tar sin tid, inte alltid den vill med mig. Så ibland har det blivit 40min på IW maskinen för lägga upp foton, allt för er som följer oss??. Idag blev det en runda till

Orlando Dag10
lördag 4 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag10 var det shoppingdag igen:).. Vi tog den kära Trolley till outleten, där vi gick några timmar. Jag började så klart igen på VS, men denna gång bara en 1h. Denna gång shoppa Prinsen loss på Tommy Hilfiger. Dogge han hitta mycket han med, även inne på Yankee Candle :). Man ska åka

Orlando Dag9
fredag 3 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 9 Börja med morgonträning, som alla andra dagar börjat med.. Sedan blev det lite poolhäng innan vi skulle åka till Magic Kingdom & hälsa på Musse & hans vänner. Denna gången skulle vi vara där kvällstid, för att se fyrverkerierna, då satt vi i Snövitt & de sju devärgarna.. Denna

Senast aktiv - från Bjuv, Skåne län, Sverige
Vår första New York-resa :-)

Vår första New York-resa :-)

1 januari 2017 - 9 januari 2017

Börjar det nya året med en resa till New York. Första gången i USA -Spännande!

USA/Bahamas

USA/Bahamas

26 maj 2016 - 14 juni 2016

Resa till USA och Bahamas med Martin, Peter, Louise och Diaz. Kommer att bo i Orlando där Disney och Universal står högst på besökslistan dock även shopping på outletar och sol och bad i olika vattenparker :) Bahamas består dock bara sol bad och slappa! :)

Jul & Nyår i USA

Jul & Nyår i USA

20 december 2014 - 6 januari 2015

Det har länge varit en dröm att fira jul o nyår over there! Nu händer det...vi börjar i New York,flyger vidare till Las Vegas o firar nyår o avslutar i Los Angeles där Fia o Piggen ska kolla lite cross.Förmodar att jag,Linn o Marcus shoppar då :)

USA Östra sidan!

USA Östra sidan!

26 april 2013 - 22 maj 2013

Resan kommer att ha 4 st resenärer bestående av Martin Persson, Peter Vilkman, Louise Bring och Diaz Vilkman Bring. Hemsideadressen till hotellen vi skall bo på står under dom olika städerna och datumarna! Köpenhamn 26 April - 27 April Bahamas 27 April - 2 Maj www.atlanis.com Orlando 2 Maj - 14 Maj www.lbvorlandoresort.com Clearwater 14 Maj - 17 Maj www.magnusonclearwaterbeach.com Miami 17 Maj - 18 Maj www.newportbeachsideresort.com Key West 18 Maj - 19 Maj www.providentresorts.com/ocean-pointe-suites Miami 19 Maj - 21 Maj www.newportbeachsideresort.com Hemkomst 22 Maj

USA-Kanada

USA-Kanada

2 maj 2012 - 10 juni 2012

Backpacking runt i USA-Kanada

Supercross i Las Vegas

Supercross i Las Vegas

1 maj 2012 - 8 maj 2012

Vi ska åka med min bror& svägerska,arbetskamrat & hennes man till Las Vegas. Huvudsyftet för vår del är att kolla supercrossfinalen i Las Vegas,lägg på lite god mat & shopping på det...;)

Thailand 2012

Thailand 2012

10 februari 2012 - 3 mars 2012

USA

USA

26 april 2011 - 24 maj 2011

Resa genom USA. New York 4 dagar 26/4-29/4 Los Angeles 6 dagar 29/4-4/5 Las Vegas 5 dagar 4/5-8/5 Orlando 11 dagar 8/5-19/5 Washington DC 4 dagar 19/5-24/5

Tokyo

Tokyo

27 maj 2011 - 4 juni 2011

Thailand/ Malaysia

Thailand/ Malaysia

6 januari 2011 - 25 januari 2011

Vi kommer att öluffa mellan Krabi och Langkawi den 6-25 januari.

Camilla Mårtensson
camillaopiggen