Botkyrka

Om en vecka!
söndag 1 april 2012 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

om en vecka åker vi. Idag har vi strykt kläder packat samt lärt maken hur skype fungerar. Går sådär.

Snart!
lördag 18 februari 2012 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

På måndag morgon kl.10:20 går vårt flyg från Arlanda. Först till Chicago där det är ett 7 timmar långt uppehåll innan vi flyger vidare till Houston för ytterligare ett planbyte innan vi flyger till Bogota. Dit kommer vi kl.5:00 lokal tid(kl.11:00 svensk tid)och dit ska Andrea ha kommit

Anne Saarinen
anneochjanne i Colombia
Senast aktiv - från Lissabon, Sintra, Portugal
Framme
onsdag 14 december 2011 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

Kom fram 6.30 lokal tid, efter en skön, lugn och avkopplande flygresa. Mats kom och mötte mej. Värmechock! Här är 30+ i skuggan. Ska ut och äta med Mats om 1 timme. Kram till er alla.

mina marsvin
tisdag 13 december 2011 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

idag åker Buddha och Buse till Hanna.Jag är jätte ledsen jag kommer att sakna dem jätte jätte mycket. :( Men det kommer ändå bli jätte roligt att åka.:)

resfeber
onsdag 30 november 2011 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

sista timmarna i sverige räknas ned! jävlar vilken refeber jag har! svinigt nervös och visionslös är två ledord atm. Och de sista dagarna har inte gått smärtfritt kan man ju lugnt konstatera.. Från början var tanken att jag skulle resa hela december med två kompisar men pga att de blivit

Viktor Berglind Ekman
921229 i Ganesha och jag
Senast aktiv - från Ella, Goa, Indien
Det är pirrigt!
tisdag 29 november 2011 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

Det är väldigt pirrigt för om 14 dagar åker vi till indien. Det kommer att bli roligt och tråkigt på samma gång. Därför det kommer att bli tråkigt är för att vi inte träfar Buddha och Buse.

Resan är Bokad
torsdag 7 juli 2011 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

Igår bokade vi äntligen våran resa till USA. Vet inte riktigt hur många kvällar vi suttit och planerat resan =) De har varigt riktigt kul det är ju en stor del av resan själva planeringen. Eftersom vi skuller bo på olika hotel och inte flyga tillbax från samma ställe, så gick det inte

Planering av Bröllopsresan
onsdag 29 juni 2011 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

Vi håller på för fullt att planera våran bröllopsresa till USA. Det kommer bli en road trip med en Cab genom delar i USA. Platser vi bla kommer att besöka är fort lauderdale, Miami, Key west, Orlando, San fransisco, Los Angeles, Las Vegas och New York. Vi har skaffat "turist visum" så

Hemresa via södra Goa.
söndag 27 mars 2011 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

Hemma igen. Skönt. Våra huvuden är fyllda av intryck, tankar och känslor men vi är väldigt nöjda med resan. Kommer att ta tid att smälta, lång tid. Indien är inget lätt land att resa i. Det är så intensivt. Så många människor, intryck, möten, syner. Man upplever helt nya saker,

Elefanter och stromavbrott...
tisdag 15 mars 2011 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

Fortfarande valdigt varmt, men vi vanjer oss - tror jag. Var pa dagsutflykt hela dagen igar. Reste fran kusten in i landet forbi Goas huvudstad Panji, genom Old Goa, forbi risfalt, saltfalt, floder o vattendrag och vidare mot den plats dar Babo, Ganga och Tadji stod stod o vantade. Forsta riktiga