Stockholms län

Nu är vi på väg igen!
måndag 16 september 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

I år har det blivit något annorlunda resor, St Helena och Sydafrika i våras, Kanada över midsommar och nu en resa till Uzbekistan (eller långbortistan som en av Eva-Helens kollegor sa). Vi bokade resan via Albatros resor som ordnar gruppresor runt om i  världen. Uzbekistan är troligen

Test Resdagboken
söndag 4 augusti 2019 - Bromma, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hallå alla följare (Mi, det är bara du och jag just nu)Testar om resdagboken kan fungera nu när jag ska göra en riktig once-in-a-lifetime-resa...Mi, du kan väl svara med en kommentar om du får detta...Kram kram!Sanna

Sanna Elvin
SannaLina i Rovos Rail, Sydafrika
Free falling...
lördag 27 juli 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tänk att få uppleva en cangeroo eller en taipan ute i vildmarken, tre dagar på ett tåg mellan Perth och Adelaide.Självklart så ska vi utmana höjdskräcken med SkyDive och Bungyjump i Queenstown.Knappt tre månader kvar... :)

Christoffer Andersson
Calvinand i Äventyr´19 Jubileum
Mot Sverige
tisdag 23 juli 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Singapore - Moskva 881,5 milVi blev sittande i planet drygt 1 timme innan vi äntligen lyfte. Och jag som var lite nödig redan när vi steg på.På 10 000 meters höjd åskar och blixtrar det över Kuala Lumpur. Mäktigt skådespel. Blev ett litet avbrott i min film, A star is born.Orkade faktiskt

Solen skiner i Kista
fredag 19 juli 2019 - Kista, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Vädret i Stockholm har inte varit på topp, men i dag har solen äntligen hittat tillbaka. Jag befinner mig i Kista i dag och ska snart möta upp en väninna för att fika på Kista Galleria. Därefter ska jag besöka Kista Science Tower för att ta lite foton från taket till ett nyhetsinslag som

Amanda Björkhagen
amandabjorkhagen i Stockholm
Senast aktiv - från USA
I morgon!!
måndag 15 juli 2019 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Äntligen!! I morgon rullar vi! Med förhoppningen att slippa regn sticker vi iväg, om inte i gryningen så i allafall tidigt.

Inge Och Hans-Örjan
mc2017 i Danmark - Norge 2019
Senast aktiv - från Vallentuna, Stockholms län, Sverige
Dagen innan avfärd.
lördag 6 juli 2019 - Tumba, Botkyrka, Stockholms län, Sverige

Nu är det nära! Tror väskorna är packade med rätt grejer.. 🙈😱 Inget som inte löser sig. Vi ska få med oss packning, barn och barnvagn på tåget också.. Haha inte glömma nåt eller någon på vägen dit.. Det hade varit en bra start.. HahaVi rusar inte ut i Europa utan tar ett litet

Emma Skoog
emmamartin i Tågluff med barn i Europa
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Hemma
fredag 5 juli 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ja, jag har kommit hem. Kom hem för länge länge sen och redan hunnit jobba en vecka nu. Men jag kom på att jag aldrig avslutade den här resan. Så jag får väl göra det. Efter Frankfurt, så bar det ju upp till Berlin och sista stoppet på resan. Berlin, har jag ju varit i flera gånger nu,

Lars Eriksson
Lukas2 i Åter till Tokyo
Var bär det av härnäst?
måndag 17 juni 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu när man har gått hemma ett tag börjar ressuget växa inom en igen. Som jag skrev i min förra artikel har jag en del alternativ på bucketlisten att arbeta av. Samtidigt som jag kan känna att detta medför en viss stress, tycker jag ändå att man ska se det som något fantastiskt – tänk

Johan
JHenriksson i Ny sommar nya resplaner
Senast aktiv - från Sverige
Svensk mark
onsdag 12 juni 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var resan över för denna gång. När vi steg upp hade vi värmen som slingrade sig runt våra kroppar. När vi vaknar imorgon är vi hemma igen i lilla Nordmaling och vad vädret säger ska de bli regn och betydligt kallare än 30+. Det kommer ett inlägg där jag summerar de bästa och