Stockholms län

Hemma igen.
tisdag 12 mars 2019 - Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Jag har packat upp min väska, tvättat mina kläder och plockat upp mina souvenirer.Det skönaste med att komma hem?Kaffe som smakar som riktigt kaffe ska, en dusch i vatten som inte luktar klor, att sova i sin egen säng och att ta på sig rena kläder från

Helena Rosenqvist
HumlanR i USA roadtrip 2019
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Hemåt
torsdag 28 februari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var det då dax att ta farväl och återvända hemåt. En fin resa med många fina minnen tar vi med oss. Tack Matteus och Isabelle!

Els-Maj Enqvist
enqvist-molloy i Adventure in Ireland
Snart lyfter vi
söndag 24 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Små trötta hjärtan har varit så mysiga och efter en super frukost så är det enbart sång och leenden just nu. Strax boarding.

Els-Maj Enqvist
enqvist-molloy i Adventure in Ireland
Hemresan
måndag 11 februari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Söndag 10 februari Sitter just nu uppe i luften o skriver detta. Har precis ätit mitt första mål mat för dagen, kyckling o ris, smörgås, bönsallad, vin, vatten o kaffe. Blev väl en bra frukost/lunch o nästan middag med. Klockan ringde vid 6 i morse o då var det strömavbrott igen.

På väg mot solen
fredag 1 februari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ikväll efter jobbet påbörjade vi vår resa upp mot Arlanda. Snön har fallit hela dagen och vi blev 1 timme försenade på grund av att Nisse blev fast i trafiken på väg hem från jobbet. Jag körde upp till Nyköping och väglaget var inte kul. Snömodd och halt. Vissa bitar gick bara att

Jenny Lundén
Jempan80 i Thailand 2019
Senast aktiv - från Kemer, Turkiet
På väg!
lördag 9 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vi tog oss iväg lite tidigare i morse för att hinna hälsa på Gun en sväng. Sen hämtade vi upp Anders som skjutsade oss till Arlanda. Deras bil hade gått sönder så de lånar Volvon under de här två veckorna, perfekt att spara in på parkeringskostnaden! Nu sitter vi och väntar vid gaten,

JumboStay
onsdag 6 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Första natten på resan mot Nya Zeeland - bra boende på JumboStay 🙂

Förväntningar
söndag 17 juni 2018 - Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige

Nu är handpenningen betald på nästa resa! I februari 2019 bär det av till USA! Närmare bestämt en rundresa med kursen Miami, Orlando, New Orleans och Las Vegas. Huvudsyfte med resan är såklart Mardi Gras i New Orleans, men jag gissar att det kommer bli en mängd utflykter och upplevelser

Helena Rosenqvist
HumlanR i USA roadtrip 2019
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Snart åker vi!
fredag 1 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Väskorna är incheckade och nu är det bara en timme kvar till avgång och vi har hunnit leka och äta lunch! Snart drar vi! 🛫☀️

10 tips på roadtrip-spel som vuxnar gillar
tisdag 29 januari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ni åker iväg för att uppleva något nytt. Kanske blir det en roadtrip till norra Sverige eller så styr ni söderut mot Italien. På vägen till er destination så kan det bli lite tråkigt i bilen. Det finns saker att prata om men ett roadtrip-spel är det perfekta nöjet för en grupp vuxna