Sverige

30 juli 2019 - 30 juli 2019

Legoland-land o Köpenhamn +Malmö

Legoland-land o Köpenhamn +Malmö

19 juli 2019 - 30 juli 2019

En typisk typisk svensk småbarnsfamiljs resa till Danmark.

Stockholm

Stockholm

19 juli 2019 - 19 juli 2019

Kort vistelse i Stockholm

Dag 3 Heldag i Warszawa

Dag 3 Heldag i Warszawa

18 juli 2019 - 5 augusti 2019

Idag har vi upptäckt Warzawa till fots. En fantastisk stad fylld av historia från olika tider. Krigsmonument blandat med kungliga sommarpalats och såväl gamla som nybyggda restauranger i en härlig blandning. Till slut fick fötterna nog och vi tog bussen hem, tur att morgondagen till stor del består av tågresande så fötterna får vila. Fyllda av intryck hälsar vi godnatt från Warzawa.

Danmark - Norge 2019

Danmark - Norge 2019

15 juli 2019 - 31 juli 2019

Då vi inte fick ihop tillräckligt med tid för att som planerat åka till Nordkap i år får vi 'nöja oss' med att göra en lite kortare tripp. Vi åker ner genom Sverige för att via Öresundsbron ta oss an Danmark, och fortsätta norrut. Häääääng med!

Tilax resa

Tilax resa

7 juli 2019 - 22 juli 2019

Tilax på Semester , när Matte och Husse är i Grekland

Halfway around the world

Halfway around the world

6 juli 2019 - 10 augusti 2019

We´re heading as far away as we´ve ever been. Some new places to explore, some old favourites to visit. Either way, we´re travelling with an open mind and expect surprises and exciting meetings whereever we go. Eastbound - not down :)

Island runt på 5 dagar - sommaren 2019

Island runt på 5 dagar - sommaren 2019

21 juli 2019 - 27 juli 2019

1 dag, 1 natt i Reykjavik, 5 dagar och 4 nätters camping/vandringsresa runt Island.

Äventyr´19 Jubileum

Äventyr´19 Jubileum

20 oktober 2019 - 22 november 2019

För 10 år sedan så inledde jag min resa att vid varje år kunna uppleva drömmar som jag hade byggt upp under en tid, sedan jag var liten. Det har varit spännande att få utmana, våga och se saker om även har fått mig att utvecklas såsom en människa. Med en blandning utav nya platser, utmaningar och äventyr så kommer jag att återuppleva några favoriter. På andra sidan Jorden... Det kommer att bli spännande :)

Tågluff med barn i Europa

Tågluff med barn i Europa

7 juli 2019 - 29 juli 2019

På söndag börjar resan söderut! Vi tar med våra tre barn på äventyr genom Europa med Rimini som sydligaste stopp. Innan dess blir det Malmö, München och Bolzano hemvägen går via Innsbruck. Packningen har vi på ryggen. Mormor fick vi med oss också som möter upp i Malmö!