Bjurholm

En regnig dag
torsdag 8 mars 2012 - Bjurholm, Västerbottens län, Sverige

Hej pa er! Pool och strand for hela slanten. Vi intog middag, igar, pa Charlies, god svensk mat som omvaxling.Idag har det regnat i omgangar. Vi tog en tuktuk till Big C och Lotus. Vi blev inte impade av dessa affarer. Pa hemvagen tog vi en 12-sitsig Van. En ny bil med skinnkladsel. Ni ma tro att

Vi tar det lugnt
måndag 5 mars 2012 - Bjurholm, Västerbottens län, Sverige

Nu har vi kollat in naromradet. Dar finns allt vi behover. Beachbesok nastan varje dag. Idag var det extremt varmt. Vattnet svalkar bra, aven en kall ol.Vi damer tar en GT istallet. Det har varit lugnt pa marknadsfronten. Det finns hur manga restauranger som helst och det blir ofta kyckling vi

Färdigpackat
måndag 27 februari 2012 - Bjurholm, Västerbottens län, Sverige

Nu finns nästan allt i resväskorna, bara kaviaren fattas. Vi håller även vikten på väskorna. Skönt! Natten kommer nog att bli orolig. Vi är inte vana med att stiga upp så tidigt som vi nu måste göra. Avreser vid 07.00 med riktning mot Umeå. Vi hörs senare.

Tillbaka i Sverige
fredag 2 juli 2010 - Bjurholm, Västerbottens län, Sverige

Så har jag kommit hem till Sverige igen. Sista veckan i Paris blev precis så intensiv som jag hade trott, men jag känner ändå att jag hann avsluta på det sätt jag ville. Dessutom fick jag med mig all packning, utom sockarna som fick stanna kvar. ;) Jag har börjat jobba på posten och går

Jonas Nording
sjuan87 i Volontär i Paris
Kata, Honey resort

Kata, Honey resort

28 februari 2012 - 21 mars 2012

Nu är det snart dags igen. Vi och Ingemars åker tillsammans till Thailand.Detta land kommer alltid att förbli något speciellt för oss.Vi ska nu bo på samma ställe hela tiden. Ni får se vad vi hittar på under dessa tre veckor.

Volontär i Paris

Volontär i Paris

28 augusti 2009 - 22 juni 2010

jobbar som volontär i svenska kyrkan i Paris!

rollepe
Jonas Nording