Robertsfors V

Påväg hem
tisdag 19 juli 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Nu sitter vi på flygplatsen i san fransisco och väntar på att få åka hem. Vi åker här ifrån vid fem typ till L.A. Där ifrån åker vi vidare till London innan vi får hoppa på det sista planet till stockholm. Vi kommer dit vid åtta i morgonkväll. Så jag ringer så fort vi har

Reflextion
måndag 18 juli 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Att summera och reflektera 5 månader i Afrika känns roligt. Tänk vad tiden går fort, kan inte förstå att jag nu sitter på flyget på väg hem igen (2011-06-07). Så roligt det har varit och så mycket som jag fått vara med om. Det är så lätt att tänka att man har en ny morgondag, med

Nu är det inte många dagar kvar.
lördag 16 juli 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Om ni vill se lite bilder så kan ni kolla facebook. Samuel lindgren har lagt upp npgra stycken :) Nu har vi gjort Los angeles, men jag har inte kunnat skriva för att resedagboks sidan har legat nere. Men vi har i alla fall haft det bra i Los angeles, lite shopping och mycke strand. Eller en dag

Sista dagen i Vegas, innan resan drar vidare till L.A
måndag 11 juli 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Nu måste jag bara börja det här inlägget med ett litet minus till den resan. Det har nu regnat en stund varje dag sen vi kom till detta land. Blir så less, den förstör våran planering med soningen. Kommer va lika vit som jag var när vi åkte. Peter har ju tur han blir ju svart bara solen

Efter shoppingen
lördag 9 juli 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Nu har vi varit och kollat shillingen. Ser bra ut, så i mårn efter Polen så blir det shopping :) Men nu sitter vi på hotellrummet och har börjat ladda för kvällen. Skål!!!!!!!!!

Vilken dag..
lördag 9 juli 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Vi har nu tagit oss ända till Las Vegas. Och resan hit har varit helt fantastisk, känns som att det ordet är vanligt förekommande. Men jag tror inte att ni för står hur häftigt det är att vara här. Men resan hit har tagit oss förbi Grand Canyon, Hoover dammen och ända till Las vegas.

Gunnison och Nationaldagsfirande
tisdag 5 juli 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Hejsan igen. Nu har vi varit i Gunnison i 2 dagar snart. Vi kom fram sent pa sondag kvall. Vi trodde da att vi skulle bo tillsammas med Pers slackt i huset som det har hyrt har. men det viasde sig att det hade hyrt 3 rum pa ett ratt sa lyxigt hotell dar vi nu har sovit 2 natter. och ska stanna en

Walsh, vilken fantastisk liten ort.
söndag 3 juli 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Sent i går kväll anlände vi till Walsh, en söt och mysig liten stad. Här bor vi hos några kompisar till pers pappa och mamma. Ett helmysigt hus, där vi fått okupera upp hela källar plan. Helt sjukt mysigt! Så när vi vaknade här idag så hade Kaylin gjort iordningen hej dundqrandes

1 Juli 2011
fredag 1 juli 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Riktigt bra kväll igår. Denvers godaste pizzor och sen nödvändig det ett riktigt åskovärder. Helt sjukt vilka blixtar, dom gick som rakt över himlen och inte rakt ner som hemma Idag då, en tidig frukost innan vi tog oss en lång promenad till Pepsi center. Helt sjukt stor, tyvär så

30 Juni
torsdag 30 juni 2011 - Robertsfors V, Västerbottens län, Sverige

Som jag skrev sist så var på baseboll igår. Helt sjukt kul, lite svårt att förstå alla regler men till slut så förstod man det mästa. Varmt och skönt har vi alla fall, ca35 grader så man behöver inte frysa. Och nu har vi även fått oss en bil, såg ganska mörkt ut igår men tillslut

Tour de Usa, 2011

Tour de Usa, 2011

27 juni 2011 - 20 juli 2011

SierraLeone2011

SierraLeone2011

7 januari 2011 - 7 juni 2011

Jag kommer att jobba på operationsskeppet, Afrika Mercy, som drivs av organisationen mercyships www.mercyships.org Mina arbetsuppgifter kommer att likna tidigare resor dit, i huvudsak som operationssköterska och ögonsköterska.

Marika Andersson
MarikaPeter