Skellefteå

Mot Japan
tisdag 3 april 2018 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Då bär det av mot Japan :) Tidig morgon + få timmars sömn = sova på flyget kanske? :P Dagen kan i kortfattade drag beskrivas på följande sätt: flyg, mellanlandning, flyg, mellanlandning, flyg samt realisationen att det byggs om mycket på 1 års tid :P P.S. Detta år kommer jag hålla

rei_san
rei_san i Japan 2018
Senast aktiv - från Nagoya, Aichi prefektur, Japan
Avresa.
lördag 29 april 2017 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Skrivet bakåt i tiden eftersom vi redan rest snart en vecka.Efter mycket packande och stökande så kan vi slutligen lämna Skellefteå vid 17-tiden. Rapporter om snö fick oss att åka lördag istället för söndag som vi ett tag tänkte. Med fulla tankar hade vi målet Örnsköldsvik. Vädret

Skellefteå
fredag 29 juli 2016 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Styr mot Skellefteå checkar in på Skellefteå camping. John hämtar upp oss och vi åker till Lovisas mamma i Medle. Äter gott och har en trevlig kväll. Dagen efter gör vi en stadsmur hela gänget till bl.a. Bonnstan. Åker till Lovisas mammas stuga vid havet utanför Skellefteå ett riktigt

Gunilla Gustafsson
GunLei i Vildmarksvägen
Senast aktiv - från Briare, Centre, Frankrike
Fullt ös igårkväll
söndag 22 maj 2016 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Tror det fortfarande ringer i våra öron efter den höga musiken. Här några bilder....utförligare inlägg kommer.....

Summering
torsdag 10 mars 2016 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Det ordnade sig till slut. Det blev varken Borås, tältplatsen i Mölndal eller att sova i en skåpbil. Min resekompanjon Maria lyckades skramla fram en natt på hotell nära Ullevi! Skönt! Såg inte riktigt fram emot att sova på skåpbilens golv... När vi licks var i storstan så passade vi

Slott, tågresor och godsaker.
fredag 29 januari 2016 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Inser att jag mest skriver inlägg innan jag far på resan, inte efter. Försöker bättra mig... Resan startade i Bukarest. Landade på flygplatsen och tog en alldeles för dyr taxi in till staden. Lämnade våra grejer och gick in till stan. Betade av en klassiker på mina resor, ett besök på

Summering av en härlig resa
fredag 29 januari 2016 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Tiden går och går. Tänkte göra en lite summering av vår resa. Jag och my partner in crime, Erika har kommit på en väldigt mysig tradition, resa iväg och gå på julmarknader för att riktigt boosta upp med julstämning inför julhelgen. Det kombinerar två av mina favoritsaker,

Resfeber
måndag 21 december 2015 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Det börjar närma sig. Sista packningen återstår innan avresa till Stockholm ikväll och LA imorgon.

1 månad kvar!
söndag 13 juli 2014 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Angelica Bergström
Pumpkin84 i 30årsresan
Snart...
lördag 3 maj 2014 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Nu är det ynka 37 dagar kvar innan vi far och som vi längtar! Kan även tillägga att detta inlägg skrivs på våran nya MacBook Pro som kommer göra oss sällskap på resan, vet inte riktigt hur jag känner för den än men jag försöker ge den en chans... :) Här är förresten en länk till

Emma Åkerström
emmaodennis i USA 2014
Japan 2018

Japan 2018

3 april 2018 - 19 april 2018

Då har det blivit dags för årets resa till Japan! Två veckor med japansk vår, dvs värme och fint väder (förhoppningsvis :P)! Så följ med och se vad Japan har att erbjuda 2018! Let's go! :D

Eurotrip

Eurotrip

29 april 2017 - 27 maj 2017

Vår första långa resa med vår camper.

Vildmarksvägen

Vildmarksvägen

26 juli 2016 - 1 augusti 2016

vildmarksvägen och en snabbvisit till skellefteå

Skellefteå-Schlagerkväll

Skellefteå-Schlagerkväll

21 maj 2016 - 22 maj 2016

Vi besöker Skellefteå och Schlagerkväll på Stadshotellet.

Julmys i Köpenhamn

Julmys i Köpenhamn

2 december 2013 - 5 december 2013

Dags för den årliga julstämningshöjande resan med den bästa resekompisen Erika. Är taggad för en överdos av jul!

USA 2015

USA 2015

22 december 2015 - 4 januari 2016

Los Angeles med omnejd.

30årsresan

30årsresan

13 augusti 2014 - 2 september 2014

I augusti fyller jag 30 år. Eftersom jag inte ville vara hemma den dagen bestämde jag och maken tillsammans med min mamma att vi skulle åka utomlands. För att även min mormor skulle vilja följa med på resan valde vi ett resmål dit vi kunde bila, så färden går från Sverige via Tyskland, Luxemburg och Schweiz till Toscana i Italien, där vi hyrt ett hus för två veckor. På hemresan gör vi också ett stopp i Österrike. Totalt beräknas resan ta tre veckor och det ska bli så fantastiskt roligt!

USA 2014

USA 2014

9 juni 2014 - 17 juli 2014

Denna sommar ger vi oss ut på vårt största äventyr hittills. Vi korsar Atlanten och ska under 5½ vecka utforska världens häftigaste land. Längtar med lite skräckblandad förtjusning!;)(Emma...)

Khao lak

Khao lak

11 mars 2014 - 26 mars 2014

Sola bada vila och en liten bira:)

Kiruna och ishotellet

Kiruna och ishotellet