Skellefteå Ö

Byske - Uttersjöbäcken
fredag 19 juli 2013 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Dagsetapp: 89km Totalsträcka: 898km Åt frukost i servicehuset, checkade ut och började cykla. I Kåge tog vi oss en glass då vädret och humör var sugen på något kallt, sadlade cyklarna igen och tog oss in till Skellefteå där vi besökte två cykelhandlare och rådfrågade om däckbyte.

Malin Johansson
malin44 i Cykla genom Sverige
Senast aktiv - från Varberg, Hallands län, Sverige
Here I go!
måndag 9 juli 2012 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Dags för avresa. Känns lite vemodigt och jobbigt att lämna familjen i ungefär tre veckor, men det känns också som en otroligt spännande och kul grej att få uppleva!

@ home again..
tisdag 21 februari 2012 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Jaha, det var det..... Var nästan gråtfärdig när vi landade på Arlanda inatt... Snöblandat regn och kallt... Imorse när vi landat i Skeå var det iofs sol och 2 grader+ men jag tycker det är för kallt ändå. 35 grader varmt är min melodi! flygresan från Krabi gick hyfsat bra.. Robin

Nästan på väg..
söndag 5 februari 2012 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Så gott som färdigpackade och klara.. Sonen är som ett yrväder, tror han är den enda med resfeber.. "Ska vi fara snart, ska vi fara snart, ska vi fara snart" har han sagt hela den vakna tiden av denna dag. Ute är det 21 grader kallt, känns rätt skönt att få fara till värmen nu!!!

Lugnet före stormen
fredag 20 januari 2012 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Jaha ja, nu börjar det dra ihop sig för resa mot varmare breddgrader! Om exakt en vecka räknar vi med att befinna oss någonstans i luften mellan Stockholm och Doha. Speeeeennande!! Men, men, än har vi inte fått oss iväg från det här kalla, snöiga landet så ikväll tar vi en svängom med

Sanna Burström
SannaMariaLoise i Tokar i Thailand
Senast aktiv - från Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand
Bali, Gili Trawangan 18.35
torsdag 15 september 2011 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Vi drog som sagt ivag och sokte hotell efter senaste inlagget och vi lndade pa Satriya Cottages som var jattebra sa det kan jag rekommendera! Efter tva natter dar forflyttade vi oss till de omtalade paradisoarna Gili. 1,5h bil och 1,5h batresa tog det hit och vi kom fram mitt i den gassande solen

.Bali, Kuta 9.30
måndag 12 september 2011 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Nu sitter jag och adam pa ett internetcafe i narheten och letar hotell sa jag tankte passa pa att uppdatera lite om laget! Flygresan gick okej men var olidligt lang. Tva mellanlandningar en i Doha och en i Singaporre. Vi hade tvskarmar pa stolsryggen framme dar det fanns mycket tvspel, serier och

.Bali, Kuta 9.30
måndag 12 september 2011 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Senast aktiv - från Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige
Dan' före dan' före dopparedagen!
onsdag 7 september 2011 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Nu börjar det dra ihop sig, i övermorgon glider vi iväg på äventyr. Jag har inte insett att det är så pass nära som det faktiskt är! Jag hoppas att vi kommer kunna hålla liv i denna lilla sida medan vi är där och att ni följer denna nagelbitande thriller med spänning. Mimmi

Skype
torsdag 25 augusti 2011 - Skellefteå Ö, Västerbottens län, Sverige

Haha så kul det är med Skype, nu har vi pratat både med My och Jesper..Härligt att höra era röster. My hade webbkameran på så River passade på att bjuda henne på lite chips

Lotta Hunesjö
Lottahun i Side Turkiet
Cykla genom Sverige

10 juli 2013 - 11 augusti 2013

Ett cykeläventyr genom Sverige är tanken. Vi flyger till Tromsö ihop med våra nya fina cyklar, sedan buss till Kilpisjärvi där själva cykelturen startar. Allt som allt beräknas det bli cirka 276 mil från Kilpisjärvi till Smygehuk. Tanken är att cykla hela sträckan, men skulle det inte bli så är vi nöjda ändå! =)

Fem månader i Malaysia

9 juli 2012 - 15 december 2012

Fem månaders assignment på kontoret i Kuala Lumpur. Familjen kommer också med :-)

Thailand 2012

5 februari 2012 - 21 februari 2012

Tokar i Thailand

27 januari 2012 - 13 februari 2012

1 Burström, 2 Landström, 3 Lundström och 1 Strid åker till Thailands västkust en sväng. För vissa för första gången, för andra återbesök! Mycket trevligt ska vi ha...hoppas vi! :)

Bali

9 september 2011 - 23 september 2011

Den 9e september börjar resan mot Bali. Första anhalt är Kuta och sedan får vi se vart det bär av!

Bali

9 september 2011 - 23 september 2011

Side Turkiet

19 augusti 2011 - 26 augusti 2011

Jag och min sambo Robert och lille River 2,5 år tar en sista minuten och reser till Side i Turkiet