Skellefteå S

Det närmar sig med stormsteg!
fredag 8 oktober 2010 - Skellefteå S, Västerbottens län, Sverige

Nu håller det på att kännas kan jag lova! Nu ÄR det verkligen dax!!! Om några timmar stitter vi på flyget ner till Stockholm och imorgon bitti just efter kl6 går resan vidare via Amsterdam och Lima till La Paz och vår dotter :´). Tänk att ÄNTLIGEN få träffa henne Packningen har väl

Lisa Löfroth
fam Löfroth i Hämta hem lillan
Senast aktiv - från La Paz, Bolivia
NYC
onsdag 22 september 2010 - Skellefteå S, Västerbottens län, Sverige

Hejsan! Da har man antligen fatt tag i en dator..oj sa kul da! Vi har lamnat NYC med alla dess handelser bakom oss och akt vidare till Miami idag. Hur fint som helst har och varmt sakert uppat 30 grader me like. Men lite om NYC da. Har hunnit med en hel del och ska forsoka lagga upp bilder

kanti4U i Road Tripp
Snart på G!!
onsdag 15 september 2010 - Skellefteå S, Västerbottens län, Sverige

Hej! Ville bara kolla om detta funkar :D Men nu så är det bara packning kvar..i hate it!! Ska bli gött att komma iväg från regn å rusk till varmare länder. Men först touch down in stlm hos fina vänner. Sen är det bara holiday för hela slanten i 3 månader ME LIKE!! Tjolahopp från

kanti4U i Road tripp!
3 veckor kvar!
måndag 13 september 2010 - Skellefteå S, Västerbottens län, Sverige

Hej allihopa och välkomna till att följa mitt kommande äventyr! Då har jag äntligen tagit tag i denna bit att skapa en ny och fräsch dagbok för det halvåret jag ska vara borta. Det är inte bara denna dagbok som är ny och fräsch utan layouten här på resedagboken har förändrats mycket

Hämta hem lillan

Hämta hem lillan

9 oktober 2010 - 29 november 2010

Om äventyret som går till La Paz, Bolivia och vår lilla juvel. Välkomna att följa vår resa!

Road tripp!

Road tripp!

18 september 2010 - 15 december 2010

Hej! Äntligen är det dax för avresa, som jag längtat. Hoppas kunna uppdatera er här hemma om vad vi har för oss ute i världen. Känns bra att få göra detta med fina vänner oxå. Usa ska jag och Malin uppleva :D Nya Zeeland och Australien kommer kära Karin att medverka på även hennes vän Helena ska resa med oss i NZ. So let the tripp begin! Kram på er alla nära å kära!

Road Tripp

Road Tripp

18 september 2010 - 15 december 2010

Hej! Äntligen ska jag få åka på min otroligt efterlängtade resa!! Resan börjar i USA med New York. Sen vidare till Miami och Florida. Åker över till västkusten där vi ska besöka San Francisco,Los Angeles, Las Vegas ev fler ställen oxå. 5v har gått och jag bör nu vara på Nya Zeeland. Där ska vi åka runt i 3v. Sista stoppet blir då Australien i dryga 4v. Enjoy my tripp dear friends and family!

Syd och Centralamerika 2010/2011

Syd och Centralamerika 2010/2011

4 oktober 2010 - 5 april 2011

Efter att ha pluggat hårt på universitetet i Umeå under tre år är det dags för min andra långresa och att fortsätta utforska världen! Målet med resan är äventyr, lära sig mer spanska, ta del av latinamerikansk kultur, adrenalin kickar, kulinariska upplevelser, upptäcka sevärdheter, möten med människor och mycket mycket mer. Resan tar sin början i Rio de Janerio och avslutas sex månader senare i Mexico city. Det som sker däremellan får ni läsa om här på resedagboken men några hållpunkter är: Iguazu falls, Påskön, Salar de Uyuni, Titicacasjön, Machu Picchu, Galapagosöarna, Tenochtitlán mfl. Resan kommer att delas med min vän Rikard och över jul+nyår kommer flickvännen Linn ned på besök i en månad. Jag hoppas kunna skriva ofta, lägga upp mycket bilder samt att det är många här hemma som hänger med på resan!

Carolin Wallgren
carr07