Vännäs N

Imorgon bär det av!
söndag 8 april 2012 - Vännäs N, Västerbottens län, Sverige

Nu är allt ät färdigpackat, PPP (pass, pengar. piljetter). Förhoppningsvis har jag allt under kontroll. Det känns bra iaf :) Någon vidare resfeber har faktiskt inte infunnit sig. Jag har nog inte fattat att jag åker imorgon. Jag lär ju få hjärtslag imorgon på flyget haha! Ni som känner

Aloha Hawaii & USA (+ lite Köpenhamn)!

Aloha Hawaii & USA (+ lite Köpenhamn)!

9 april 2012 - 13 juli 2012

10 april reser jag mot varmare breddgrader. Aloha Hawaii! Där kommer jag först att resa omkring själv i 3 veckor på 3 olika öar. Hawaii Island (11/4-18/), Maui 18/4-23/4), Kauai (23/4-30/4). Maj månad kommer jag att volontärjobba för mat och husrum på STN, en folkhögskola som ligger i Honolulu på ön Oahu. Jag hinner sedan med en veckas slapp innan jag flyger till Seattle för att möta upp min mamma, pappa och syster Marielle. I 5 veckor kommer vi att göra en grymt häftig monstertrip i USA med massa släktbesök. Bila upp till Vancover, Canada. Köra till San Francisco, Las Vegas, Grand Canyon, ner Highway One till Los Angeles. Flyga upp till Alaska. Ner igen till Sioux Falls. Sen bär det av till hemlandet från Minneapolis 5/7. Väl i Stockholm flyger jag och finaLina till Köpenhamn för att hinna med helgen på Roskilde. Bla se Bruce Springsteen och Refused, WOW!! Det blir Köpenhamn några dagar efter, flyg till Stockholm 11/7. Sen blir det Norrland troligtvis dagen efter. GRYMT TAGGAD!

Tina Boman
ttiiina