Västra Götalands län

stadsvandring
onsdag 11 december 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Idag har jag vandrat i "hjärtat" av Göteborg och upptäckt Brunnsparken och Gustav Adolfs torg. Besökt Turitbyrå och följt kartor.

kvarnbyn
måndag 9 december 2019 - Mölndal, Västra Götalands län, Sverige

kvarnbyn julmarknad!

haga julmarknad
söndag 8 december 2019 - Haga, Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Julmarknad i Haga! Fantastiskt mysigt för att kicka igång julstämningen ordentligt! Mycket mat, snacks och FIKA. Tomtar och kör. Tack Haga för en fin andra advent!

Slutspurt
torsdag 19 september 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

HejNu är vi på upploppet, åker imorgon.Packa, packa...

evaragnvald
EvaRagnvald i RWC2019 Japan
Senast aktiv - från Hongkong, Hongkong
Importlicens
fredag 13 september 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Nu har inportlicensen för mina mediciner kommit från hälsodepartimentet så nu kan vi åka utan att riskera livet.Japan tillåter ingen att ta med sig mediciner om man inte fått de godkända först.Bara det var ett äventyr isig.Så nu är det bara att packa, den 20/9 åker vi.

evaragnvald
EvaRagnvald i RWC2019 Japan
Senast aktiv - från Hongkong, Hongkong
Landat i Sverige
måndag 5 augusti 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Resdag. Hotellfrukost med Malin och Bethany, sedan stadsbuss till busstationen i Glasgow och därifrån flygbuss till Edinburgs flygplats. En supersmidig bagageinlämning och säkerhetskontroll och sedan väntan på boarding. Lugn och fin flygning enligt tidtabellen och sen rakt in i flygbussen som

Dags för avresa
lördag 3 augusti 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Nyss hemkomna från en veckas scoutläger tömde vi ryggsäckarna upp och ner, startade en tvättmaskin och hängde sovsäckar och liggunderlag på vädring. Vi packade och plockade de sista fortfarande fuktiga från torktumlaren innan vi styrde kosan mot Norrköping och övernattning på en

Per-Kerstin-Sofia Lindholm
PerKerstin i Mallorca
Senast aktiv - från Fort Lauderdale, Florida, USA
Avresa...typ
fredag 19 juli 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

God morgon el god tidig morgonVi vaknar upp hos mormor i Göteborg väldigt tidigt. Det är ju resdag och vi ska bege oss till Varberg för att ta Stena (ej Stena bulk) till Grenå.Vi är på plats i Grenå kl 07.00 helt enligt plan, resan ner gick bra hälsar föraren Tobias, övriga i familjen

Imorgon bär det av
måndag 8 juli 2019 - Gråbo, Västra Götalands län, Sverige

Den första, riktiga semesterdagen ägnas åt packning och andra förberedelser för årets sommarsemester-resa. Denna gång åker vi alltså till Kuba och Mexiko.Jag har som vanligt tänkt skriva dagbok från resan och hoppas kunna nyttja Resdagboken. se. Kommer dock kunna bli problem, dels pga

På plats /snart lämnar vi svensk mark

Det är stor förväntan på hela ressällskapet Några av oss har kollat in butikerna Andra av oss har lekt av sig Men inom kort lämnar vi svensk mark på ett tag. Mot värmen o sol och bad. ​​​​​​

i<3gbg

7 december 2019 - 7 december 2019

Mallorca

3 augusti 2019 - 18 augusti 2019

Sommarsemester med familjen på Mallorca. Sol, bad, vila och lite utflykter.

Legoland-land o Köpenhamn +Malmö

19 juli 2019 - 30 juli 2019

En typisk typisk svensk småbarnsfamiljs resa till Danmark.

Dag 3 Heldag i Warszawa

18 juli 2019 - 5 augusti 2019

Idag har vi upptäckt Warzawa till fots. En fantastisk stad fylld av historia från olika tider. Krigsmonument blandat med kungliga sommarpalats och såväl gamla som nybyggda restauranger i en härlig blandning. Till slut fick fötterna nog och vi tog bussen hem, tur att morgondagen till stor del består av tågresande så fötterna får vila. Fyllda av intryck hälsar vi godnatt från Warzawa.

Kuba & Mexiko

9 juli 2019 - 2 augusti 2019

Fam Jakobsson-Hansson gör en kombo-resa bestående av 10 dgr på Kuba, följt av 14 dgr i Mexiko. Häng med oss!

Orlando 2019

20 maj 2019 - 3 juni 2019

Orlando 2019.

Hola mallorca

4 juni 2019 - 11 juni 2019

Pronto es hora de un viaje a Mallorca, el lugar se llama Alcudia. El lugar en sí no necesita un preajuste exactamente. Pero se puede decir que lo nuevo y lo viejo se encuentran con restaurantes y tiendas de compras. Nuestro viaje será en gran parte sobre sol y baño. Pero debemos tratar de animarlo con alegría y calidez en forma de imagen y texto.

Kuba

5 mars 2019 - 20 mars 2019

El Camino

21 augusti 2019 - 29 september 2019

Nya Zeeland

11 februari 2019 - 3 mars 2019

Tomas och jag reser till Nya Zeeland! En drömresa går i uppfyllelse.