Göteborg

stadsvandring
onsdag 11 december 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Idag har jag vandrat i "hjärtat" av Göteborg och upptäckt Brunnsparken och Gustav Adolfs torg. Besökt Turitbyrå och följt kartor.

alltsafinnsjag i i<3gbg
haga julmarknad
söndag 8 december 2019 - Haga, Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Julmarknad i Haga! Fantastiskt mysigt för att kicka igång julstämningen ordentligt! Mycket mat, snacks och FIKA. Tomtar och kör. Tack Haga för en fin andra advent!

alltsafinnsjag i i<3gbg
Slutspurt
torsdag 19 september 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

HejNu är vi på upploppet, åker imorgon.Packa, packa...

evaragnvald
EvaRagnvald i RWC2019 Japan
Senast aktiv - från Hongkong, Hongkong
Importlicens
fredag 13 september 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Nu har inportlicensen för mina mediciner kommit från hälsodepartimentet så nu kan vi åka utan att riskera livet.Japan tillåter ingen att ta med sig mediciner om man inte fått de godkända först.Bara det var ett äventyr isig.Så nu är det bara att packa, den 20/9 åker vi.

evaragnvald
EvaRagnvald i RWC2019 Japan
Senast aktiv - från Hongkong, Hongkong
Landat i Sverige
måndag 5 augusti 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Resdag. Hotellfrukost med Malin och Bethany, sedan stadsbuss till busstationen i Glasgow och därifrån flygbuss till Edinburgs flygplats. En supersmidig bagageinlämning och säkerhetskontroll och sedan väntan på boarding. Lugn och fin flygning enligt tidtabellen och sen rakt in i flygbussen som

Dags för avresa
lördag 3 augusti 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Nyss hemkomna från en veckas scoutläger tömde vi ryggsäckarna upp och ner, startade en tvättmaskin och hängde sovsäckar och liggunderlag på vädring. Vi packade och plockade de sista fortfarande fuktiga från torktumlaren innan vi styrde kosan mot Norrköping och övernattning på en

Per-Kerstin-Sofia Lindholm
PerKerstin i Mallorca
Senast aktiv - från Fort Lauderdale, Florida, USA
Avresa...typ
fredag 19 juli 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

God morgon el god tidig morgonVi vaknar upp hos mormor i Göteborg väldigt tidigt. Det är ju resdag och vi ska bege oss till Varberg för att ta Stena (ej Stena bulk) till Grenå.Vi är på plats i Grenå kl 07.00 helt enligt plan, resan ner gick bra hälsar föraren Tobias, övriga i familjen

Snart åker Vi!!!
söndag 19 maj 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Väskorna är packade och blommorna är vattnade. I natt åker vi äntligen. En champagne på terrassen sitter gott.

Johan
Orlando2019 i Orlando 2019
Senast aktiv - från Orlando, Florida, USA
Bekräfta andra med ordet Shalom
torsdag 2 maj 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Jag fick ett vykort av en vän en gång, där det stod ” jag önskar dig all världens rika välsignelser som bara Gud kan ge” Jag blev helt tagen och tänkte att det finns ju ingen bättre önskan än att få en önskan om rika välsignelser från Gud. När jag var barn, så tog vi alltid i

Hemma igen
söndag 3 mars 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Så var det dags, vår sista frukost i Nya Zeeland. När magen fått sitt var det dags att fylla väskorna med packning. Vi tog en kort shoppingpromenad i centrum och sedan begav vi oss mot flygplatsen och hyrbilsåterlämningen. Drygt 25h senare möts vi av ett regnigt Göteborg när vi kliver av

Annelie Jönsson
Annelie_och_Tomas i Nya Zeeland
Senast aktiv - från Elgin, Skottland, Storbritannien
i<3gbg

7 december 2019 - 7 december 2019

Mallorca

3 augusti 2019 - 18 augusti 2019

Sommarsemester med familjen på Mallorca. Sol, bad, vila och lite utflykter.

Legoland-land o Köpenhamn +Malmö

19 juli 2019 - 30 juli 2019

En typisk typisk svensk småbarnsfamiljs resa till Danmark.

Dag 3 Heldag i Warszawa

18 juli 2019 - 5 augusti 2019

Idag har vi upptäckt Warzawa till fots. En fantastisk stad fylld av historia från olika tider. Krigsmonument blandat med kungliga sommarpalats och såväl gamla som nybyggda restauranger i en härlig blandning. Till slut fick fötterna nog och vi tog bussen hem, tur att morgondagen till stor del består av tågresande så fötterna får vila. Fyllda av intryck hälsar vi godnatt från Warzawa.

Orlando 2019

20 maj 2019 - 3 juni 2019

Orlando 2019.

Nya Zeeland

11 februari 2019 - 3 mars 2019

Tomas och jag reser till Nya Zeeland! En drömresa går i uppfyllelse.

Rundresa på Sri Lanka!

1 februari 2019 - 18 februari 2019

Efterlängtad semester med sol, värme, kultur och elefanter :-)

Guinea 2019

2 januari 2019 - 29 april 2019

Jag kommer att göra min 8:de resa till världens största civila sjukhusfartyg och arbeta som operationssjuksköterska / teamledare på ögonoperation. Tack för att du följer min resa som volontär ombord.

Höstresa till Göteborg.

14 september 2018 - 16 september 2018

Dags för en tripp till härliga Göteborg

Roadtrip

4 juli 2018 - 2 augusti 2018

En bilresa från Göteborg - Norrland - Norge - Göteborg. Kommer besöka många platser och dela med mig av kort och tankar.