Lilla Edet V

Hjärtum - Göteborg
tisdag 6 augusti 2013 - Lilla Edet V, Västra Götalands län, Sverige

Dagsetapp: 65 km Totalsträcka: 2383 km Vaknade efter en skön sömn i riktiga sängar igen, åt en rejäl frukost i godan ro innan vi gav oss av. Cyklade förbi Lilla Edet och kom sedan rätt förbi Bäcks Lanthandel som husvärdinnan Agneta tipsat oss om att besöka. Vi stannade till i denna

Malin Johansson
malin44 i Cykla genom Sverige
Senast aktiv - från Varberg, Hallands län, Sverige
Bilder!
söndag 19 februari 2012 - Lilla Edet V, Västra Götalands län, Sverige

Hej allihopa! Flera nya bilder från vår resa är utlagda! Nästa år blir det Koh Phangan vi åker till och till Malibu Beach Bungalows! Då kan ni få nya dagboksinlägg från oss om ni vill. Hejdå för i år från Marie & Anders.

Efter 1 arbetsvecka!
lördag 18 februari 2012 - Lilla Edet V, Västra Götalands län, Sverige

Hej allihopa! Det var roligt att komma tillbaka till arbetet igen. Roligt att åter få träffa er och prata om ditten och datten på fikat och givetvis skratta med er. Arbetsveckan har gått fort. Tiden på jobbet känns som om den går mycket fortare än vad den gjorde när vi var i Thailand. I

Hemma igen!
söndag 12 februari 2012 - Lilla Edet V, Västra Götalands län, Sverige

Hej allihopa! Ja, nu har vi varit hemma i 1½ dygn. Skönt att också komma hem igen, och så fått hämta Desmond på hundpensionatet och åter fått ha honom sovandes i sängen!! Mysigt! Årets thailandsresa har varit den bästa av de resor vi hitintills haft till Thailand. Det är alltid

söndag 11 december 2011 - Lilla Edet V, Västra Götalands län, Sverige

Nils Göran Roos
nikero i Florida - Mexico
Senast aktiv - från Isla Mujeres, Quintana Roo, Mexiko
She is brave she is strong she is stubborn she is sweet she is the goddamn Petra

Idag gäller de! Nu är de bara några timmar kvar tills de är dags att bege sig till flygplatsen och Thailand. Just nu känns allt bra, har ingen resefeber än utan bara en väldigt go känsla i kroppen. Jag tror (och hoppas) att allt är packat, jag kan i alla fall inte komma på mer saker som

Jag är en vampyr

Ikväll är jag en vampyr. Eller de var i alla fall vad jag sjöng i högan sky på väg hem i min lilla bil. De bästa av två världar ikväll, först en helmysig och underbarkväll hos bästa emelie och sedan marcus krunegård i bilen hem. Mums! Idag är de en vecka kvar tills dagen med stort

Registrering inför USA
måndag 14 mars 2011 - Lilla Edet V, Västra Götalands län, Sverige

Mitt hjärta stannade lite alldeles nyss. Innan man åker till USA skall man registrera sig på en hemsida där man ska lämna uppgifter som namn, personnummer och sånt. Saken är de att jag lyckades stava mitt efternamn fel, eller de blev två h;n i ahlqvist. Hade jag, som är KASS på att se

Cykla genom Sverige

Cykla genom Sverige

10 juli 2013 - 11 augusti 2013

Ett cykeläventyr genom Sverige är tanken. Vi flyger till Tromsö ihop med våra nya fina cyklar, sedan buss till Kilpisjärvi där själva cykelturen startar. Allt som allt beräknas det bli cirka 276 mil från Kilpisjärvi till Smygehuk. Tanken är att cykla hela sträckan, men skulle det inte bli så är vi nöjda ändå! =)

Koh Samui+Koh Pangan

Koh Samui+Koh Pangan

26 januari 2012 - 10 februari 2012

Göteborg-Phuket-Koh Samui-Koh Phangan

13 december 2011 - 3 februari 2012

Hej Nu lämnar vi regn och stormar och hoppas på några veckor med sol, värme och massor av upplevelser. Vi hyr bil och utforskar en liten, liten del av det stora landet i väster, avslutar med mextex och tequila. Som vanligt väntar vi ivrigt på att få höra från just dig, vad du gör och vad som händer i det kära fosterlandet. Kontakta oss via Resdagboken eller mail. OBS. ny adress "[email protected]

Jorden Runt

Jorden Runt

30 mars 2011 - 10 juni 2011

Jag och min kompis Malin ska ta oss ett litet varv runt jorden hade vi tänkt. Resan börjar i Thiland och sedan bär de av till Australien, FIji och USA.

245
223