Orust Ö

4 dagar kvar
onsdag 9 juni 2010 - Orust Ö, Västra Götalands län, Sverige

Det är Onsdag och packandet inför söndag är i full gång. Dock har jag åkt på en dunder förkylning, (straffet för studentveckan?) så jag går runt och mer eller mindre hostar upp lungorna, men ska till farbror doktorn lite senare och få lite piller :) Alltså, på¨söndag börjar min

Hanna Pettersson
hanna.pettersson i Hawaii - Honolulu
Senast aktiv - från Gävle, Gävleborgs län, Sverige
Idag åker vi!
torsdag 15 oktober 2009 - Orust Ö, Västra Götalands län, Sverige

Bara ett par timmar kvar... sen sitter vi på första flyget mot vårat slutmål.... BALI!!!!!!

Har sett solen!!
måndag 15 december 2008 - Orust Ö, Västra Götalands län, Sverige

Efter några dagar i Ruwais och 2 nätter i Abu Dhabi bar det i fredags av till Sverige. Efter nästan exakt 17 timmars resande var man på plats på Smögen och kunde inspektera de senaste investeringarna. Och ja, det verkar funka rätt bra även om arbetet med att få ut den gamla tanken var

Mattias Pettersson
Mattias.P i Ruwais/Abu Dhabi
Senast aktiv - från Abu Dhabi, Ruwais, Förenade Arabemiraten
Tillbaka i kylan!
tisdag 11 november 2008 - Orust Ö, Västra Götalands län, Sverige

Hej! Vet att flera undrat och undrat hur det egentligen gick de sista dagarna på vår resa. Så här kommer det: Vi hoppade på buss 170 på väg ut ur Singapore med Malaysia och Tioman Island i sikte. Efter ett tag hoppar ett underbart svensk par från Gällivare på bussen och ger beskedet

Cathrine Andersson
Cathrine. i Sydostasien
Är nu hemma igen!!
torsdag 3 april 2008 - Orust Ö, Västra Götalands län, Sverige

Vi stannade 3 dagar på Koh Samui, jag gick ut och handlade på morgonen och kom på att jag saknade Phuket igen, sagt och gjort in på datorn bokade biljetter till flyget 13:10 som enbart tar 1 timme till Phuket, hem till Ann Sofie då var klockan 10:30 och sa att vi åker om en timme och måste

Thomas Lindqvist
tholakers1 i Mars 2008
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Här finns allt!!
måndag 6 augusti 2007 - Orust Ö, Västra Götalands län, Sverige

Hejhej Nu har vi precis avslutat första dagen på röstkursen. Jag är ganska trött. Mest trött av att ha koncentrerat mig och så har vi varit en stor grupp hela dagen och sjungit och gjort rörelser och teaterövningar. Blir lite trött av att vara med så många människor också och att

Jenny Rosenkvist
HannaJenny i Röstkurs
Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
resan som kom av sig...
onsdag 14 februari 2007 - Orust Ö, Västra Götalands län, Sverige

Hej, hej! Som ni alla vet så va det tänkt att jag skulle åkt till Australien idag men i måndags så fick vi inom familjen ett tråkigt besked som gjort att jag valt att stanna hemma tillsvidare.. Förhoppningsvis så blir allt bra å då åker jag ner till min Gia som fick åka

Therese Olsson
Pinkster i Back to Australia
Senast aktiv - från Sydney, New South Wales, Australien
Hawaii - Honolulu

13 juni 2010 - 27 juni 2010

Plugg och semester i ett tropiskt paradis !

Bali 2009

15 oktober 2009 - 26 november 2009

Åker idag 15 okt till Bali.

Ruwais/Abu Dhabi

3 oktober 2008 - 30 september 2011

Efter att ha arbetat 10 år som industrielektriker på Borealis i Stenungsund, skall jag nu arbeta 2 år som "Electrical supervisor" för Borouge i Ruwais utanför Abu Dhabi i UAE. //Så var det tänkt ja... Men nu blir man kvar här till September 2011 åtmindstone..

Sydostasien

30 september 2008 - 7 november 2008

Mars 2008

2 mars 2008 - 3 april 2008

Startar i Phuket några dagar för att hälsa på gammla vänner, tar oss vidare till Koh Samui med buss och Båt, stannar på Lamai, vidare till Koh pang nang, besöka Koh Tao, tillbaka till Koh Samui, flyg till Phuket

Röstkurs

6 augusti 2007 - 10 augusti 2007

Röstkurs på Fridhems folkhögskola i Svalöv

Back to Australia

7 mars 2007 - 14 februari 2008

På alla hjärtans dag åker jag å Gia till Australien för att surfa, jobba å ha skoj.