Skövde S

Nu är det slut
lördag 22 december 2012 - Skövde S, Västra Götalands län, Sverige

Vi vill meddela er alla våra kära resedagboksläsare att på grund av WiFi servern på hotellet tog en Time Out de sista dagarna vi vistades där kunde vi inte få till ett avslut på vårt dagbokskrivande som det var tänkt,utan vi får kort och gott bara skriva att vi nu är hemma i det snöiga

dan före Dan
tisdag 14 augusti 2012 - Skövde S, Västra Götalands län, Sverige

Hallå hallå! Imorgon är det resdags!! Idag har vi packat, hälsat på släkt och mest irrat runt. Jag, Isabel, har verkligen resfeber!! Glenn säger sig vara lugn.. (men jag vet inte om jag tror honom, hehe). Igår hade vi en underbar grillkväll på kullen med vänner, tack för det!!

Glenn & Isa Larsson & Redlund
Glenn_Isa i Äventyr och avkoppling 2012
Senast aktiv - från Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand
HEMMA !
fredag 18 mars 2011 - Skövde S, Västra Götalands län, Sverige

Nu var vi hemma igen,värsta snövädret.Jimmy var lycklig att få komma till skolan igen o träffa allakompisar igen.

Oj,oj,oj,oj.....
tisdag 1 mars 2011 - Skövde S, Västra Götalands län, Sverige

Har precis kommit hem från läkaren 22.00!!!!Jimmy har fått pencillin,halsfluss! vilken morsa o farsa han har vi trodde det var magsjuka eftersom han ulka varje gång han käka,halsen var igensvullen och med vita blåsor!!!.Hoppas han tillfrisknar snart så vi kan njuta av semestern.God natt!!

Måndag kväll!!
måndag 28 februari 2011 - Skövde S, Västra Götalands län, Sverige

2 dagar kvar och en sjuk Jimmy i soffan! Bättre utgångsläge kunde man ju haft.Det får bli vab i morgon och hoppas på att han blir bättre!!

3 dagar kvar....
söndag 27 februari 2011 - Skövde S, Västra Götalands län, Sverige

Nu närmar det sig,har tvättat och packat i helgen.Jimmy är sjuk,spydde ner både mig och toaletten i natt ,hoppas ingen blir smittad...

Nu är det 7 dagar kvar innan vi åker till Oman!
söndag 7 november 2010 - Skövde S, Västra Götalands län, Sverige

Vi fixar med mat just nu och det blir grillat. Det är minus grader när vi grillar. Men om en vecka är det nog inte det :)

Susanne Jansson
Haga2010 i Resa till Oman 2010
Senast aktiv - från Salalah, Dhofar Governorate, Oman
Höstresa

Höstresa

6 oktober 2012 - 21 december 2012

Målet är nått, resan gick perfekt. Nattvaket på Arlanda var problemfritt. Så nu sitter vi på balkongen och pustar lite. Vädret är utmärkt,molnfri himmel o 25 grader, men det känns som mycket mer.Vi skall gå ner till poolen och skölja av oss resdammet, innan vi skall gå och speja efter något matställe.

Äventyr och avkoppling 2012

Äventyr och avkoppling 2012

15 augusti 2012 - 8 januari 2013

Vår tredje långresa börjar med ett tågäventyr som ska ta oss från Moskva, via Mongoliet, till Kina. Därefter blir det nya äventyr och mycket vila i olika delar av Asien.

Thailand 2011

Thailand 2011