Trollhättan C

Dag 3 - en kort resa i Västra Götaland

Vaknade till ett soligt Lidköping. Innan vi lämnade Lidköping som blev det lite proviantering på ICA. Åkte sedan den korta biten ned till Upphärad för att besöka Inger och Lasse. Körde med Lasses fyrhjuling i skogen några vändor, mycket kul. Fixade lite med husbilen, luckan till skåpet

Bengt Och Elisabeth Johansson
Tandy650 i Sommaren 2013
Senast aktiv - från Huddinge, Stockholms län, Sverige
Hemma
lördag 19 februari 2011 - Trollhättan C, Västra Götalands län, Sverige

Här kommer ett sista inlägg. Det tog från det vi lämnade hotellrummet i Manilla tills det vi var hemma 27,5 timmar. Var en tuff hemresa men det visste vi ju. Vi fryser lite här kan vi väl säga. Hur som hellst så avslutar detta inlägg våran redagbok för denna gången. Återkommer

Vad ska man göra i Januari 2011 ?

Detta tänkte vi göra i Januari-Februari 2011. Hoppas ni har lust att hänga med här. Johan Minna Wiggo

Sommaren 2013

Sommaren 2013

28 juni 2013 - 14 juli 2013

Årets husbilssemester blir som vanligt en resa där vi har bestämt vilken del av Europa vi ska se men detaljerna bestäms dag för dag. Årets resa ska gå genom Danmark och och västra Tyskland. Beroende på väder och vind så kanske vi även tar en tur i Holland. Vi mjukstartar med Digiloo konsert i Lidköping

Sydost Asien

Sydost Asien

12 januari 2011 - 18 februari 2011

12/1-2011 Åker vi ut på en liten sväng igen. Vill ni följa oss så är ni välkommna. Denna gången blir det Johan Minna och Wiggo som åker. Resan går till Malaysia, Singapore,Indonesien och Fillipinerna. Hur resan exakt kommer se ut vet vi inte än och vi planerar att ta dagen som den kommer lite. Åka dit vi känner för.Det vi har bokat är flygningar för att inte stå utan biljett. Vi kommer även boka någon/några hotell nätter i de större städerna. Resans syfte är se denna del av världen, Sola och bada, uppleva kulturen och maten. Vi hade tänkt oss Indien som nästa stora resmål efter förra Asien resan men kännde att vi inte va klara med denna delen av världen riktigt än. Indien får bli nästa gång. Vi ser verkligen fram emot dessa 5 veckor i värmen mitt i kalla Januari. Johan och Minna

Torbjörn Lundh
TobbeLundh