Vara S

Dagen innan avfärd!!
fredag 31 augusti 2012 - Vara S, Västra Götalands län, Sverige

Nu är det verkligen inte länge kvar och snart kommer resfebern inkrypande. Jag(Matte) kände själv hur svårt det var att hålla tankarna i styr under nattens sömn utan att tänka på den stundade resan. Igår började vi även kika på bil att ta oss över USA med, det kommer verkligen bli

Fyra dagar kvar...
tisdag 28 augusti 2012 - Vara S, Västra Götalands län, Sverige

Hej! Då var det bara fyra dagar innan det är dags för avresa från Landvetter den förste September. Då drar jag(Mattias) Alexander och Christoffer(Lejon) iväg på vår jorden runt resa. Därav alias malatw = Matte, Alex & Lejon Around the world, helt enkelt! Vi drar igång den här

Fyra dagar kvar...
tisdag 28 augusti 2012 - Vara S, Västra Götalands län, Sverige

La dia primero
torsdag 29 december 2011 - Vara S, Västra Götalands län, Sverige

(Fösta dagen) Allt ar super, otroligt fint hostel vi bor 4-5 st i varje rum vi ar de enda har pa hostellet. ett helt hus for oss sjalva. Usikten ar helt obeskrivlig sa vacker ar den, utsikt over nastan hela standen! FANTASISKT! Vi haR BALKONG I MITT RUM SA JAG, fELIX, mIMI kATJA OCH kLARA LEVER

Linn Hermansson
linninez i Ecuador!!!
Senast aktiv - från Quito, Pichincha, Ecuador
Idag ar en bra dag =)
lördag 15 januari 2011 - Vara S, Västra Götalands län, Sverige

Idag ar det en alldeles perfekt dag. Gick upp tidigt imorse sa Bettan och Andrew kunde kora ner mej och hamta crossen som vi hade stallt pa Karori (Andrews brors gard) igar eftersom Bettan glomt bilnyckeln och vi fick lana en annan bil. Och da tankte jag att jag kunde overraska Rob (Andrews

Hanna Ståhl
JaktHanna i Australien
Matte, Alex & Lejon Around the world

Matte, Alex & Lejon Around the world

1 september 2012 - 5 januari 2013

1 September går flyget från Göteborg till Bangkok. Där är tanken att försöka hinna med Laos, Kambodja och Vietnam under 1 månad innan nästa plan tar oss till Kuala Lumpur. Där befinner vi oss bara någgra dagar innan det blir 5 veckors vistelse i Australien följt av 3 veckor på Nya Zeeland. December, som är den sista månaden, avslutas i USA genom att starta i Los Angeles och sedan med bil köra genom de södra desltaterna till Miami. Därifrån skall vi sedan ta oss till New York där resan avslutats med nyårsfirande innan hemfärd den 5 Januari.

Ecuador!!!

Ecuador!!!

27 december 2011 - 12 mars 2012

Nu är det dags för Linn Inez Johanna Hermansson att ge sig ut i den stora världen. Hon ska åka via Uppsala till Arlanda och vidare mot Amsterdam till Quito, Ecuador. Detta med sin underbar klass, Ecuadorkursen på Österfärnebo fhsk! Vad hon komer att uppleva där går att läsa om här. Läs och njut för det kommer jag att göra när ni läser detta!

Australien

Australien