Australien OCH THAILAND!

tisdag 10 oktober 2006 - lördag 9 juni 2007

Mitt australien

scooter krash
måndag 14 maj 2007 - Bangkok, Thailand

Ja visst ska man lyckas med det oxa.. krasha det forsta man gor nar man hyr en vespa.. inte en utan tva ganger. hahaha, forsta gangen drog jag pa gasen och flog rakt fram jag ar evigt tacksam for busken som stoppa mig innan jag for rakt in i husvaggen. Tittar backspegeln och helena dor av garv..

Varldens konstigaste dag.
torsdag 10 maj 2007 - Bangkok, Thailand

hej hopp, har kommer mitt andra inlagg for idag. Jag finner faktiskt inga ord.. denna dag har varit den langsta nagonsin. Vaknade tidigt i ottan av att james knackar pa dorren.. insag aldrig vad klockan var, akte tuk tuk runt hela bangkok eftersom vi inte visste var vi skulle. Val tillbaka till

bangkok!
torsdag 10 maj 2007 - Bangkok, Thailand

Hej hopp.. efter stort moda ar vi antligen har. Oj, vad krangel vi haft pa vagen.. ni far garna ta en titt pa helena84 s dagbok sa kan ni lasa mera. Bangkok ar helt galet,,,helt galet men roligt. Det ar sa annorlunda som det kan bli. valdigt smutsigt, och man andas avgaser.. men sjuuukt billigt.

Farval?
fredag 4 maj 2007 - Townsville, Queensland, Australien

Hej hopp. Jag kan inte forsta detta. Jag lamnar liksom australien snart. Ja pa onsdag flyger jag och helena till Bangkok och kor full rulle runt thailand. Jag ar jattelycklig men eftertanksamheten kommer och det kanns enda lite ledset att aka harifran. Australien har betytt sa mycket for mig, inte

Leaving dump no. 2
lördag 28 april 2007 - Townsville, Queensland, Australien

Hej igen Imorn kanske jag aker fran Ayr. Hoppas det iaf. Jag plockar korsbarstomater och far ihop ca. 9 dollar i timmen.. man far betalt pa hur mkt man plockar och snittar ungafar den summan. Piss. Det ar cirkus 45 kr i timmen for slavgora. Helena har inget stjarnjobb heller.. hon kralar pa marken