scooter krash
måndag 14 maj 2007 - Bangkok, Thailand

Ja visst ska man lyckas med det oxa.. krasha det forsta man gor nar man hyr en vespa.. inte en utan tva ganger. hahaha, forsta gangen drog jag pa gasen och flog rakt fram jag ar evigt tacksam for busken som stoppa mig innan jag for rakt in i husvaggen. Tittar backspegeln och helena dor av garv..

Varldens konstigaste dag.
torsdag 10 maj 2007 - Bangkok, Thailand

hej hopp, har kommer mitt andra inlagg for idag. Jag finner faktiskt inga ord.. denna dag har varit den langsta nagonsin. Vaknade tidigt i ottan av att james knackar pa dorren.. insag aldrig vad klockan var, akte tuk tuk runt hela bangkok eftersom vi inte visste var vi skulle. Val tillbaka till

bangkok!
torsdag 10 maj 2007 - Bangkok, Thailand

Hej hopp.. efter stort moda ar vi antligen har. Oj, vad krangel vi haft pa vagen.. ni far garna ta en titt pa helena84 s dagbok sa kan ni lasa mera. Bangkok ar helt galet,,,helt galet men roligt. Det ar sa annorlunda som det kan bli. valdigt smutsigt, och man andas avgaser.. men sjuuukt billigt.

Farval?
fredag 4 maj 2007 - Townsville, Queensland, Australien

Hej hopp. Jag kan inte forsta detta. Jag lamnar liksom australien snart. Ja pa onsdag flyger jag och helena till Bangkok och kor full rulle runt thailand. Jag ar jattelycklig men eftertanksamheten kommer och det kanns enda lite ledset att aka harifran. Australien har betytt sa mycket for mig, inte

Leaving dump no. 2
lördag 28 april 2007 - Townsville, Queensland, Australien

Hej igen Imorn kanske jag aker fran Ayr. Hoppas det iaf. Jag plockar korsbarstomater och far ihop ca. 9 dollar i timmen.. man far betalt pa hur mkt man plockar och snittar ungafar den summan. Piss. Det ar cirkus 45 kr i timmen for slavgora. Helena har inget stjarnjobb heller.. hon kralar pa marken

Day of hell
söndag 22 april 2007 - Townsville, Queensland, Australien

Om forsta natten i Bundaberg var den varsta i australiens historia sa var forrgardagen den varsta dagen. Som vanligt har jag finfina planer for hela livet och eftersom jag ar som jag ar sa tror jag atthela varlden ar rattad efter min vilja. men sa icke. Satter mig pa bussen i bundaberg.. chillar

Leaving this dump
onsdag 18 april 2007 - Bundaberg, Queensland, Australien

Hej hopp! Nu har jag minsann fatt nog av bundaberg. Imorn lamnar vi stallet antligen, ska hitta jobb nagon annanstans! Helena hoppar av i Airlie och ska gora whitsundays segling sen mots vi upp nagonstans igen. Igar och idag har vi iaf haft det skont, hittat varat smultronstalle har.. eller strax

Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Da va man igan igen da..
söndag 8 april 2007 - Bundaberg, Queensland, Australien

halloja Har sedan sist varit pa buss typ femmiljoner ar.. iaf 28 timmar fran melbourne till surfers paradise. ni vill inte veta hur roligt det var! Hur som helst solen sken och vi var glada. Men vi ar inte sarskilt bra team jag och helena. Bada ar lika virriga i bollen.. vi har hundra olika

GO B1!
tisdag 3 april 2007 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Haalloja! Nu sitter jag i sydney och ar sa maximalt sliten man kan bli som manniska. Har suttit 13 timmar pa en buss och inte sovit en blund. Nu ska jag och helena forsoka doda tidentills nasta nattbuss gar.. kul. vi ska val sova i en park eller sa. Men sen sa.. ar det surfers paradise for hela

Antligen!
söndag 25 mars 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

Hej hej, Nu ar jag antligen tillbaka i mitt alskade melbourne. Skont ar ordet, men kallt ar ett annat.. det ar hosttider har och man som vant sig vid 40graders varmen i Griffith. Nar jag forst kom till griffith var jag lite forvanad hur folk betedde sig.. fick hora att folk blivit sadar med tiden.