The Latino Freaks

torsdag 27 december 2007 - lördag 10 maj 2008

En liten velfortjent pause i studiene :D

Belize
söndag 20 april 2008 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Lovely

Senast aktiv - från Oslo, Norge
GUATEMALA - VI VIL TILBAKE!

Vi ankommer Antigua paa ettermiddagen 27. mars og maa ta paa oss genser og brette ned bukser. Her er det kaldere. Vi er i höylandet, 1500 meter over havet. Vi elsker Antiguas brosteinsbelagte smale gater og den koselige stemningen i byen. Vi bestiller tur til den aktive vulkanen Pacaya. Dèt har

LUKSUS I HONDURAS
måndag 7 april 2008 - Antigua Guatemala, Sacatepéquez, Guatemala

Vi var klare for late dager med sol, strand og dykking paa Roatan sist gang vi tastet hjem. Vi tok fergen ut til öyen og ble der mött av canadiske Shelley (en venn av pappa – Frithjof og Bitta). Hun fortalte oss at vi skulle faa laane en leilighet som de har i West Bay (helt for oss selv) –

God bless America
torsdag 13 mars 2008 - La Ceiba, Atlántida, Honduras

Vi ankommer amerikanernes ferieland, Costa Rica, söndag 24.februar. Her snakkes det like mye spansk som amerikansk og vi funderer paa om vi virkelig befinner oss i Costa Rica til tider. Etter en dag i hovedstaden San Jose setter vi kursen mot La Fortuna. Mr. Lava Lava I La Fortuna starter

Oppturer og nedturer
tisdag 26 februari 2008 - Fortuna, Guanacaste, Costa Rica

Bussturen til Arequipa fra Cuzco tar 10 timer og vi er saa heldige at vi faar en familie paa fire i de to setene bak oss. Det vil si: ingen mulighet til aa ta ned setene, mange spark i ryggen, litt dasking i hodet og lugging av haar. Naar vi ankommer Arequipa kan samtlige taxisjaaförer informere