Fotbollsresa

torsdag 30 augusti 2007 - söndag 2 september 2007

Fotboll och musikal

Hemresa
söndag 2 september 2007 - London, England, Storbritannien

Återigen en rejäl frukost innan vi promenerar bort till Piccadilly Station och tar tåget till London. Tåget går i rätt tid men vi får en del röda stopplysen på vägen så innan vi är framme så är vi försenade med ca 30 min. Landskapet susar förbu utanför fönstret, många kanaler med

Manchester United - Sunderland
lördag 1 september 2007 - Manchester, England, Storbritannien

Vi åt en dunder frukost, även här har dom finfit frukostbord. Efter det beger vi oss ut på stan och till den norra stadsdelen där hittar vi Craft Center där vi går runt och tittar på olika fina hantverk. Kollar lite i affärer, jag handlade en tunika sen tar vi en öl på "Old Monkey" som

Nästa Manchester
fredag 31 augusti 2007 - Manchester, England, Storbritannien

Upp och hoppa, en underbar frukost, det här hotellet kan vi verkligen rekommendera, det ligger bra och har trevlig personal och som sagt vilken frukost eller är det bara vi som är utsvultna efter gårdagen då vi inte hann med någon ordentlig middag utan mest mackor. Vi promenerade till Euston

enqvist-molloy i Fotbollsresa
Trötta men nöjda (Tired but satisfied)
torsdag 30 augusti 2007 - London, England, Storbritannien

Gick upp kl 04.00, vi hann till Skavsta i tid, lämnade bilen på långtidsparkering och så bar det iväg. Tog Stansted Express in till Liverpool street, sen vidare till Holborn och Thistel Hotel Bloomsbury. Rummet var klart fast klockan bara var 10.00. Innan vi stack iväg till Euston Station och